Włosy w stylu Urban Light - wyniki testu Pantene
Nie lubisz tracić czasu i oczekujesz szybkich rezultatów? Nie jesteś sama! Odkryj trend "Urban Light" i poznaj sprawdzone przez testerki produkty do pielęgnacji.

- Edipresse
Nasze tempo życia – czyli praktycznie permanentny brak czasu – doprowadził do powstania nowego trendu. Trendsetterzy określają go jako "Urban Light". Co kryje się pod tą nazwą? To moda na wybieranie produktów, które nie "każą" iść na kompromis – łączących w sobie jakość i szybko dających widoczne rezultaty.
Piękne włosy to przede wszystkim włosy wyglądające zdrowo. By takimi były, należy się im odpowiednia pielęgnacja – "uszyta" na miarę ich potrzeb. O ile metod pielęgnacji jest wiele, o tyle jedna obawa powtarza się regularnie – czy dana odżywka lub maseczka, nie obciążą zanadto włosów? Czy produkt przeciw przetłuszczaniu się kosmyków, nie sprawi, że będą one jeszcze bardziej płaskie i nieświeże? Eksperci Pantene udowadniają, że nie! Zainspirowani wspomnianym trendem "Urban Light", stworzyli linię Pantene Aqua Light – gwarantującą 100% mocniejsze włosy i zero obciążenia! Ich sekret?
W produktach z gamy Aqua Light zastosowano technologię Clean-Rinse, dzięki której spłukują się one znacznie szybciej niż tradycyjne kosmetyki. Technologia minimalizuje ilość pozostawianych na włosach substancji, dzięki czemu kosmyki są świeże i lekkie, ale także wzmocnione.

O tym, jak działa ta linia, miało okazję przekonać się 100 dziewczyn, które wzięły udział w naszym teście konsumenckim (okres testowania produktu to 5.11 – 18.11.2012 r.).
Oto jego wyniki – liczby i opinie mówią same za siebie!
- Na pytanie "Czy jesteś zadowolona z ogólnego działania produktów Panene Aqua Light?" prawie 99%* testerek odpowiedziało "TAK".
- Z opinią, że linia Pantene Aqua Light pomaga sprawić, że włosy są lekkie i zwiewne, zgadza się ponad 98%* kobiet biorących udział w teście.
- Blisko 90%* testerek uważa, że Pantene Aqua Light pomaga sprawić, że włosy są wzmocnione.
- Ponad 97%* uczestniczek akcji poleciłoby tę gamę swojej przyjaciółce, a ponad 82% zamieniłoby swoje obecne kosmetyki na te z gamy Aqua Light.
- Ich wydajność docenia aż 97,4%* kobiet.