Lidl kontynuuje współpracę ze znanymi markami. To świetna informacja dla wszystkich, którzy kochają gotować! We wszystkich sklepach już teraz możecie znaleźć produkty dwóch kultowych polskich firm Gerlach oraz Chodzież. W ofercie znajdzie się m.in. porcelanowy zestaw kawowy i obiadowy czy komplet wysokiej jakości garnków i sztućców.
Co jeszcze? Lidl po raz pierwszy wprowadza słuchawki bezprzewodowe marki Pioneer (222 zł/1 szt.) Dodatkowo pojawi się także kolekcja płyt winylowych (39,99 zł/1 szt.). Do wyboru m.in. hity lat 70’, 80’, 90’ czy największe przeboje gatunków muzycznych: soul, jazz i rock’n’roll.
Laptop z Biedronki za niecałe 600 złotych?
fot. materiały prasowe LIDL
To już kolejna odsłona współpracy Lidla z firmą Gerlach - ekskluzywną, polską marką z ponad 250-letnią tradycją. W najnowszej ofercie znajdzie się m.in.:
- zestaw garnków z linii SENDO (333 zł/7 elementów) ze stali szlachetnej 18/10, o trójwarstwowym dnie o grubości 6,2 mm. W komplecie dostępne będą garnki o pojemności 3 l, 2,4 l oraz 1,7 l.
- zestaw garnków z linii HARMONY (299 zł/6 elementów), której produkty zapewniają oszczędność energii, dzięki równomiernej dystrybucji ciepła na całej powierzchni naczynia. Aluminiowe garnki dostępne będą w pojemnościach 6,3 l, 4,4 l oraz 2,5 l.
- komplet 24 sztućców w dwóch zestawach do wyboru (239 zł/komplet) - sztućce te posiadają wieczystą gwarancję producenta.
- zestawy 5 noży ze stali nierdzewnej (249 zł/zestaw) z linii COLONIAL lub FUSION.
W ofercie znajdą się także wyroby firmy Chodzież, jednego z najstarszych i najbardziej znanych producentów polskiej porcelany. W asortymencie dostępna będzie kultowa kolekcja Maria Teresa, w tym:
- 18-częściowy zestaw obiadowy (125 zł/zestaw)
- 12-częściowy zestaw kawowy (75 zł/zestaw)
Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska podkreśla:
Jako firma bardzo cenimy sobie współpracę z polskimi markami. Od kilku lat w naszej ofercie pojawiają się produkty marki Wittchen czy Gerlach. Cieszymy się, że możemy zaoferować w naszych sklepach artykuły najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Klienci doceniają różnorodność asortymentu Lidla oraz są otwarci na nowe produkty, także z segmentu premium.
IKEA zmienia słynną niebieską torbę. Jak będzie wyglądać?
fot. materiały prasowe LIDL