Reforma edukacji według MEN da uczniom szczęście, sukces i bogactwo

Happy, happy, happy people. Tak według MEN-u będą wyglądać absolwenci szkół objętych dobrą zmianą. Jedyne co ich czeka to sukces, szczęście i bogactwo. W mediach ruszyła właśnie ogólnopolska kampania reklamowa przedstawiająca nadchodzące zmiany w edukacji w samych superlatywach.
/ 16.01.2017 13:54

Dzięki branżowej szkole, jestem dziś stylistą wnętrz aut luksusowych. Dzięki podstawom programowania w szkole, jestem dziś właścicielem międzynarodowej firmy informatycznej, która tworzy rozwiązania dla całego świata i zmienia go na lepsze.

 

- słyszymy w spocie informacyjnym przygotowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

 

W internecie już pojawiają się pierwsze memy wyśmiewające nie tylko konstrukcję spotów, ale też ich wykonanie. Zwolennicy dobrej szkoły odbijają jednak pałeczkę twierdząc, że właśnie tak będą wyglądać za jakieś 13 lat losy wszystkich tych, którzy zostaną objęci dobrą szkołą.

 

Konwencja spotów przenosi uczniów do roku 2040, w którym już jako dorośli opowiadają o swoich sukcesach życiowych. Sukcesach dokonanych oczywiście za sprawą zmian dokonanych w systemie edukacji.

 

Ministerstwo Edukacji Narodowej za sprawą spotów emitowanych w telewizji, radiu i internecie chce przekonać wszystkich niedowiarków, że po zmianach w szkole będzie wspaniale.

 

Poza pięknymi, młodymi ludźmi z reklamy, o słuszności dobrej szkoły będą przekonywać także kuratorzy oświaty i wojewodowie, którzy do końca marca będą spotykać się z rodzicami, nauczycielami, dyrektorami szkół i samorządowcami. Czy to wystarczy...?

10 dowodów na to, że reforma edukacji to dramatyczny bubel!

KOMENTARZE (3)