Prace nad nową wersją tego najpopularniejszego napoju na świecie trwały rok. Coca-Cola Clear wygląda jak woda i nie ma kalorii. Jak smakuje w porównaniu do wersji klasycznej i czy trafi do sprzedaży w Polsce?
Alkohol, po którym nie ma kaca? Znajdziesz taki w Lidlu
Była już light i zero, cherry i vanilla. Zmieniał się jej smak i zawartość cukru. Ale koncern Coca-Coli nigdy nie odważył się na zmianę wyglądu swojego sztandarowego produktu. Niedawno na rynek w Japonii wprowadzono przezroczystą Coca-Colę Clear.
Nowy napój wygląda zdrowo. Kojarzy się raczej z wodą, a nie słodkim napojem gazowanym z długą listą składników. Dodatkowo na etykiecie Coca-Coli Clear jest napis „0 kcal”. Jednak jak widać producentom raczej nie chodziło o stworzenie zdrowej wersji coli. Karmel, czyli jeden z nielicznych naturalnych składników, zastąpił substytut soku z cytryny. Stąd przezroczystość. Podobno zanim ostatecznie zdecydowano się na smak cytryny, testowano około 50 różnych mieszanek smakowych. Pozostałe substancje składowe prezentują się podobnie jak w wersji klasycznej.
Bezbarwna Coca-Cola nie jest tak słodka jak klasyk, raczej kwaskowa. I nie zawiera cukru. Na razie napój trafił do sprzedaży w Japonii. Nie wiadomo, czy firma zdecyduje się na wprowadzenie nowej coli do sklepów w innych krajach. Spróbowałybyście takiej Coca-Coli?
Czytaj też:Absurd roku? Marka Gucci wypuściła na rynek kostium kąpielowy, w którym… nie wolno pływaćAfera na Amazonie. Sklep sprzedawał koszulki dla dzieci z napisem „Enjoy Cocaine”