Coca-Cola Clear - nowa wersja napoju wygląda jak woda. Jak smakuje?

coca-cola screen Instagram
Nowy produkt znanego koncernu. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych napojów świata powstał w wersji przezroczystej. Czy trafi do Polski?
Małgorzata Germak / 25.06.2018 08:56
coca-cola screen Instagram

Prace nad nową wersją tego najpopularniejszego napoju na świecie trwały rok. Coca-Cola Clear wygląda jak woda i nie ma kalorii. Jak smakuje w porównaniu do wersji klasycznej i czy trafi do sprzedaży w Polsce?

Alkohol, po którym nie ma kaca? Znajdziesz taki w Lidlu

Była już light i zero, cherry i vanilla. Zmieniał się jej smak i zawartość cukru. Ale koncern Coca-Coli nigdy nie odważył się na zmianę wyglądu swojego sztandarowego produktu. Niedawno na rynek w Japonii wprowadzono przezroczystą Coca-Colę Clear.

 

【ゼロカロリーのコカ・コーラ クリア!】 ・ みんなが飲みたくなる時は、どっち? ・ ①朝起きた時のスイッチに👀 ②お風呂あがりのリフレッシュに🛀 ・ コメント欄でおしえてね😉 ・ ・ ・ このアカウントでは、みんなの投稿写真📷も募集中♪ テーマは「おウチで楽しむコーク」。 #cokehouse をつけて投稿すると、抽選でプレゼントが当たります⭐ ・ ・ ・ #アンケート #コメント欄で答えてね #お風呂上がり #寝起き #コカコーラクリア #ゼロカロリー #新発売 #新商品 #透明 #スッキリ #さっぱり #爽やか #気分転換 #レモン #自分時間 #mystyle #myfavorite #シンプルライフ #日々の暮らし #ライフスタイル #写真 #cocacola #coke #cocacolalife #shareacoke #コカコーラ #コカコーラ部 #コーラ #コーク

Post udostępniony przez コカ・コーラ (@cocacola_japan)

Nowy napój wygląda zdrowo. Kojarzy się raczej z wodą, a nie słodkim napojem gazowanym z długą listą składników. Dodatkowo na etykiecie Coca-Coli Clear jest napis „0 kcal”. Jednak jak widać producentom raczej nie chodziło o stworzenie zdrowej wersji coli. Karmel, czyli jeden z nielicznych naturalnych składników, zastąpił substytut soku z cytryny. Stąd przezroczystość. Podobno zanim ostatecznie zdecydowano się na smak cytryny, testowano około 50 różnych mieszanek smakowych. Pozostałe substancje składowe prezentują się podobnie jak w wersji klasycznej.

Bezbarwna Coca-Cola nie jest tak słodka jak klasyk, raczej kwaskowa. I nie zawiera cukru. Na razie napój trafił do sprzedaży w Japonii. Nie wiadomo, czy firma zdecyduje się na wprowadzenie nowej coli do sklepów w innych krajach. Spróbowałybyście takiej Coca-Coli?

Czytaj też:Absurd roku? Marka Gucci wypuściła na rynek kostium kąpielowy, w którym… nie wolno pływaćAfera na Amazonie. Sklep sprzedawał koszulki dla dzieci z napisem „Enjoy Cocaine”

Redakcja poleca

REKLAMA