Joga dla początkjących - podstawowe pozycje

Jak zacząć ćwiczyć jogę? Oprócz duchowego nastawienia ważna jest znajomość podstawowych asan. Zobacz jak je wykonać i co możesz dzięki mim zyskać.
Tadasana - podstawowa asana w jodzie, wyjściowa i kończąca dla większości pozycji. Jest łatwa do wykonania, nie wymaga użycia żadnych pomocy. Angażuje mięśnie brzucha, nóg i pośladków. Działa relaksująco i wyciszająco. Mocne dociśnięcie stóp do podłoża wpływa na poprawę postawy ciała, wzmacnia mięśnie nóg oraz zmniejsza płaskostopie. Wytrzymaj w tej pozycji 5-10 wdechów. Powtórz ćwiczenie trzykrotnie.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (13)
/rok temu
Każdy może zacząć trenować jogę. Wystarczy chcieć :) Ale moim zdaniem nie ma co zaczynać na własną rękę, bo z instruktorem to jednak w pełni skutecznie i bezpiecznie można się wszystkiego nauczyć. Jak ja zaczynałam swoją przygodę z jogą, to znalazlam instruktorkę w sieci. I pracuję z nią do dzisiaj :) Zerknijcie do tej wyszukiwarki trenerów i instruktorów sportowych: lepszytrener.pl/joga-dla-poczatkujacych/warszawa
/2 lata temu
Również polecam Anatomię hatha jogi. Jeśli chce się zagłębić temat jogi i nie zrobić sobie krzywdy.
/2 lata temu
W temacie polecam książkę Anatomia hatha jogi, H.Davida Coultera. Autor przekonuje nas, że obserwacja pacjenta i doświadczenia z naturalną medycyną są niemniej ważne w lecznictwie niż badania laboratoryjne i leki farmakologiczne. Najogólniej rzecz ujmując, pisarz przedstawia zauważalne, prozdrowotne efekty praktyki jogi.
POKAŻ KOMENTARZE (10)