Przez ostatnie 3 lata sieć marketów Lidl była reprezentowana przez duet Okrasa & Brodnicki. Teraz przyszedł czas na zmianę! Absolutnie nowatorska para dziennikarsko-kulinarna Dorota Wellman i Karol Okrasa zostali twarzami marki, a od tygodni rozprawia się o olbrzymich gażach ambasadorów marki. Pora wyjawić prawdę!
Na konferencji prowadzonej przez Marcina Prokopa dowiedzieliśmy się, że popularna i lubiana przez milionów widzów Dorota Wellman zrzeka się 300 tys. złotych ze swojego honorarium na rzecz Fundacji TVN Nie jesteś sam oraz na cele charytatywne. Łącznie zostanie jej ponad 700 tys. złotych w portfelu, ale te informacje są uznawane za p[oufne. Dlaczego? To jedynie szacunki, a jak mówiła przedstawicielka sieci Lidl, musimy "pozwolić kampanii się rozwinąć".
Dorota Wellman w kampanii Lidla
Nowe spoty reklamowe będą pojawiać się punktualnie co tydzień i będą regularnie emitowane w telewizji. Przez jak długi czas - nie wiadomo. Wszystko zależy od powodzenia precedensowej w skali Europy kampanii z wyjątkowym duetem w roli głównej. Ale to nie wszystko! W spotkach reklamowych oraz nowym, zabawnym mini talk-show "Dorota, Karol i Goście" pojawią się także znane nazwiska, m.in. Stefano Terrazzino, Anna Mucha czy Borys Szyc!Zobacz:
Lewandowska promuje swoją nową płytę z treningami
Wellman zarobi fortunę na reklamie?