AURA, Motorola, David Beckham fot. serwis prasowy

David Beckham w reklamie telefonu AURA

Motorola startuje z kampanią reklamową “Aura Davida Beckhama”, wspierającą swój wyjątkowy, ręcznie wykonany luksusowy telefon AURA
/ 17.04.2009 11:26
AURA, Motorola, David Beckham fot. serwis prasowy
Aby uczcić międzynarodowy sukces luksusowego telefonu komórkowego AURA™, Motorola (NYSE: MOT) zleciła wykonanie sesji zdjęciowej z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych ikon stylu na świecie, Davidem Beckhamem.

Światowa kampania reklamowa z udziałem Davida Beckhama ruszy  pod koniec kwietnia. Zdjęcie znanego piłkarza z telefonem AURA, które ma stanowić główną część akcji promocyjnej, jest współczesną interpretacją klasycznej rzeźby epoki renesansu.

Zdjęcia, wykonane w Mediolanie przez Anthony Mandlera, znanego reżysera teledysków największych gwiazd muzyki, idealnie oddają  fantazję i mistrzostwo wykonania telefonu AURA.

Użyte w kampanii reklamowej zdjęcie, prezentuje swoistą równowagę pomiędzy formą i funkcją ludzkiej sylwetki, ukazanej w zestawieniu z najnowszą technologią. Całość podkreśla wewnętrzną moc i piękno telefonu AURA na tle perfekcyjnej sylwetki Davida Beckhama.

Telefon AURA Motoroli to luksusowa manifestacja wysmakowanego stylu i kunsztu wykonania. Jego design nawiązuje do najbardziej luksusowych zegarków świata. Techniczną precyzję i doskonałość gwarantuje szwajcarski mechanizm składający się z ponad 700 dopasowanych elementów z nierdzewnej stali. Samo wykonanie chemicznie i ręcznie rzeźbionej obudowy zajmuje ponad dwa tygodnie.

Idealnie okrągły wyświetlacz AURY jest najwyższym osiągnięciem myśli technicznej. To pierwsze tego typu rozwiązanie w telefonach komórkowych, wyświetlające aż 16 milionów kolorów w rozdzielczości 300 dpi. To wielkość znana do tej pory ze świata laserowych drukarek. Całość chroniona jest 62- karatowym szafirowym szkłem – jednym z najbardziej odpornych na zarysowanie materiałów na ziemi.

AURA zrobiła ogromne wrażenie na Davidzie Beckhamie: “Motorola za każdym razem wpada na coś nowego, na pomysł, który nikomu jeszcze nie przyszedł do głowy.  AURA jest dobitnym tego przykładem. Uwielbiam klasyczne zegarki, więc telefon, który eksponuje swój mechanizm w sposób tak stylowy jak AURA jest czymś wyjątkowym. Kiedy go trzymasz, masz wrażenie, że masz w ręku prawdziwe dzieło sztuki.”

Więcej informacji na www.motorola.com


Zobacz, jak powstawała reklama AURY z udziałem Davida Beckhama