Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.
/ 31.10.2011 10:42

  

Tytuł: Zjawisko sponsoringu  jako forma prostytucji kobiecej

Autor: Renata Gardian


ISBN: 978-83-7587-3191

Liczba stron: 170

Data wydania: 2010


Fragmenty poradnika:

Książka do nabycia w księgarni internetowej Impuls.

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Redakcja poleca

REKLAMA