Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni Kegla

Ćwiczenia mięśni Kegla pomagają zwalczać wysiłkowe nietrzymanie moczu, zapobiegają jego pojawienie się w przyszłości, a także przyczyniają się do wzmocnienia ciała i poprawy sylwetki. Ich regularne wykonywanie zmniejsza bóle krzyża oraz stawów. Program składający się z prostych ćwiczeń pomoże Ci ujędrnić brzuch, poprawić postawę, a nawet doznania seksualne.

Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni Kegla
Połóż się na boku z nogami wysuniętymi nieco do przodu. Jedną rękę połóż pod głowę (jak na zdjęciu). W celu utrzymania równowagi drugą rękę oprzyj wewnętrzną stroną dłoni przed sobą. Następnie na wydechu delikatnie przyciągnij pępek do kręgosłupa, jednocześnie wydłużając odcinek lędźwiowy (dolny odcinek kręgosłupa) i całe ciało tak, by Twoje nogi uniosły się nad podłogę. Wytrzymaj w takiej pozycji od 3 do 5 sekund, po czym rozluźnij mięśnie i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 8 razy. Pamiętaj, aby nie wyginać pleców do tyłu. Jeśli poczujesz się pewniej w tej pozycji, powtórz ćwiczenie z górną ręką na ciele (jak na zdjęciu). fot. Corewellness (www.corewellness.pl), TENA (www.tena.pl)

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/5 lat temu
poecam tez ten tekst: http://kobiecosc.info/kobiece-sprawy/jak-rozmawiac-o-kobiecosci/wysportowana-kobiecosc-czyli-o-treningu-miesni-kegla/