Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni Kegla

Ćwiczenia mięśni Kegla pomagają zwalczać wysiłkowe nietrzymanie moczu, zapobiegają jego pojawienie się w przyszłości, a także przyczyniają się do wzmocnienia ciała i poprawy sylwetki. Ich regularne wykonywanie zmniejsza bóle krzyża oraz stawów. Program składający się z prostych ćwiczeń pomoże Ci ujędrnić brzuch, poprawić postawę, a nawet doznania seksualne.

Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni Kegla
Połóż się na plecach z nogami ugiętymi w kolanach i stopami płasko opartymi na podłodze, rozstawionymi na szerokość bioder. Na wydechu przyciągnij pępek do kręgosłupa i wolno unieś kolejno biodra i plecy na tyle wysoko, aby ciało tworzyło prostą linię, sięgającą od barków po biodra. Staraj się nie wyginać pleców. Z kolejnym wydechem zacznij kręg po kręgu opuszczać plecy na ziemię. Pamiętaj, aby przy opadaniu na ziemię najpierw podłogi dotykały kręgi piersiowe, później lędźwiowe, a dopiero na końcu pośladki. Powtórz to ćwiczenie 5 razy. fot. Corewellness (www.corewellness.pl), TENA (www.tena.pl)

Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/5 lat temu
poecam tez ten tekst: http://kobiecosc.info/kobiece-sprawy/jak-rozmawiac-o-kobiecosci/wysportowana-kobiecosc-czyli-o-treningu-miesni-kegla/