Rysa na pierścionku
napisał/a:
Fionka
2008-01-13 15:41
Chyba dobrze, sądzę,że jak znowu problem by się pojawił...to by napisał...
napisał/a:
Grzesiu
2008-01-16 12:38
Witam
Ogromnie przepraszam, za tak późną odpowiedź... problemy z netem miałem. Bardzo dziękuję za takie zainteresowanie.
Pierścionek zareklamowany. Tej rysy to chyba jednak przez te światło w sklepie nie widziałem. W sklepie znów wydała się maluteńka. Jak pokazywałem sprzedawczyni to zdrobiła dziwną minę. Pomyślałem, że może rzeczywiście przesadzam i takich malutkich usterek się nie reklamuje. Ale potem przypomniałem sobie jak to wyglądało w innym świetle, Wasze jednomyślne głosy, że ma być idealny (też tak uważam) i zdecydowałem się zostawić. Niestety chwilę teraz trzeba na niego poczekać (do 2 tygodni, ale póki co, aż tak mi się nie śpieszy... kupując go miałem przewidziany pewien zapas czasu). Jak odbiorę to się okaże.
Pozdrawiam
Ogromnie przepraszam, za tak późną odpowiedź... problemy z netem miałem. Bardzo dziękuję za takie zainteresowanie.
Pierścionek zareklamowany. Tej rysy to chyba jednak przez te światło w sklepie nie widziałem. W sklepie znów wydała się maluteńka. Jak pokazywałem sprzedawczyni to zdrobiła dziwną minę. Pomyślałem, że może rzeczywiście przesadzam i takich malutkich usterek się nie reklamuje. Ale potem przypomniałem sobie jak to wyglądało w innym świetle, Wasze jednomyślne głosy, że ma być idealny (też tak uważam) i zdecydowałem się zostawić. Niestety chwilę teraz trzeba na niego poczekać (do 2 tygodni, ale póki co, aż tak mi się nie śpieszy... kupując go miałem przewidziany pewien zapas czasu). Jak odbiorę to się okaże.
Pozdrawiam
napisał/a:
agatek2
2008-01-16 13:20
no i dobrze, ze tak wyszlo i ze nie robila problemow..... a przynajmniej bedziesz i ty zadowolony i dziewczyna sie nie dopatrzy rysy
napisał/a:
Grzesiu
2008-01-25 17:58
Witam
Właśnie odebrałem pierścionek. Przyszedł tydzień wcześniej niż mówiono. Wszystko ładnie wygląda, żadnego śladu po tej rysce. Tak więc całkowicie pozytywnie wszystko wyszło. Dodatkowo dostałem list z przeprosinami za defekt od firmy - naprawdę bardzo miło.
Podsumowując, jak ktoś ma jakikolwiek problem tego typu, to nawet się nie zastanawiać, tylko lecieć z reklamacją. Pozdrawiam.
Właśnie odebrałem pierścionek. Przyszedł tydzień wcześniej niż mówiono. Wszystko ładnie wygląda, żadnego śladu po tej rysce. Tak więc całkowicie pozytywnie wszystko wyszło. Dodatkowo dostałem list z przeprosinami za defekt od firmy - naprawdę bardzo miło.
Podsumowując, jak ktoś ma jakikolwiek problem tego typu, to nawet się nie zastanawiać, tylko lecieć z reklamacją. Pozdrawiam.
napisał/a:
Patka2
2008-01-25 19:15
Grzesiu, to super :)
napisał/a:
Kinia
2008-01-25 21:03
Grzesiu fajnie, że tak to się skończyło
napisał/a:
Fionka
2008-01-27 11:54
To superek