Zmęczenie i brak okresu

Brałam przez 3 lata tabletki antykoncepcyjne i w końcu je odstawiłam. 11 czerwca wzięłam ostatnią tabletkę. Okres wystąpił normalnie 15 czerwca (32 dzień cyklu, zazwyczaj tak było) 19 czerwca się skończył.
/ 24.08.2011 12:09

Zmęczenie i brak okresu

Brałam przez 3 lata tabletki antykoncepcyjne i w końcu je odstawiłam. 11 czerwca wzięłam ostatnią tabletkę. Okres wystąpił normalnie 15 czerwca (32 dzień cyklu, zazwyczaj tak było) 19 czerwca się skończył. W lipcu dostałam normalnie okres dokładnie 12 lipca i około
17 się skończył. Teraz mamy sierpień przypuszczalnie okres miałam dostać mniej więcej w dniach 9-12 sierpnia. Okresu nie mam do dziś. Od czasu odstawienia tabletek współżyję z chłopakiem bez zabezpieczenia. Wykonywałam kilka testów ciążowych i za każdym razem
wychodzi negatywny. Pobolewa mnie podbrzusze, korzystam częściej z toalety, zawroty głowy, zachcianki, zmęczenie. Jaka może być przyczyna takiego zachowania mojego organizmu? Dodam jeszcze, że od niedawna podjęłam pracę fizyczną (cały dzień na nogach, w ruchu).

Stesik

Jeśli testy były wykonane w odpowiednim czasie tzn. w dniu spodziewanej miesiączki i później to raczej ciąży nie ma. Aczkolwiek najpewniejsze byłoby badanie poziomu Hcg. W przypadku ciąży potrzeba częstego oddawania moczy zwykle pojawia się dopiero 6-8 tygodni po zapłodnieniu (u pani ten czas jeszcze nie minął nawet licząc od ostatniej miesiączki). Pozostałe objawy równie dobrze mogą oznaczać nadchodzącą miesiączkę. Zmęczenie może być wynikiem pracy fizycznej. Jeśli miesiączka nadal się nie pojawi pozostaje udać się do ginekologa.

Pozdrawiam serdecznie