Organizacja kinderbalu to nie lada wyzwanie dla rodziców i samego dziecka. Oto o czym musisz pamiętać w zaledwie 7 podpunktach!
Przedszkolak/17.06.2013 16:14
fot. fotolia
1. Organizacja kinderbalu - zaproszenia
Napisz na kartce z bloku, gdzie i kiedy będzie przyjęcie, i poproś dziecko, aby coś obok narysowało. Zrób fotkę i skopiuj całość na kolorowej drukarce.
2. Organizacja kinderbalu - miejsce do zabawy
Rozbrykane urwisy ściśnięte na małej, najeżonej przeszkodami przestrzeni (szklane szafki, kanciaste ławy, wazony) to kiepski pomysł. Wynieś co się da i zwiń dywan.
3. Organizacja kinderbalu - dekoracje
Wystarczy chmura baloników i trochę serpentyn, by... pokój przeobraził się w salę balową. Można też zmienić go w komnatę księżniczki (nakryj fotel błyszczącą tkaniną, stanie się tronem) czy statek (przyczep do krzesła ster z kartonu, rozepnij żagle z prześcieradła, postaw piracki kufer ze słodkimi skarbami).
4. Organizacja kinderbalu - plastikowa zastawa
Na każdym kinderbalu talerz lub kubek ląduje na podłodze. Na co komu okruchy szkła?
5. Organizacja kinderbalu - aparat fotograficzny
Nie może go zabraknąć. Poluj na ciekawe momenty: maluchy oglądające coś z rozdziawionymi buziami, umazane bitą śmietaną, robiące śmieszne miny…
6. Organizacja kinderbalu - fajny prezent
Nie zapomnij o nim w ferworze przygotowań do imprezy. Smyk liczy na urodzinowy prezent, nawet skromny!
7. Organizacja kinderbalu - kawa dla rodziców
Jeśli zostają u was, przygotuj dla nich drobny poczęstunek i poznaj ze sobą.