POLECAMY

Posterisan, maść a ciąża

Witam, jestem w 19 tygodniu ciąży, lekarz zapisał mi Tardyferon. Od czasu przyjmowania leku mam zaparcia.
Posterisan, maść a ciąża

Witam, jestem w 19 tygodniu ciąży, lekarz zapisał mi Tardyferon. Od czasu przyjmowania leku mam zaparcia. Staram się jeść dużo owoców oraz jak najwięcej spacerować, ale niestety podczas jednego z wypróżnień poczułam delikatne pęknięcie skóry przy odbycie. Od tego czasu odczuwam lekkie swędzenie. Wcześniej (przed ciążą) na podobny problem pomógł mi posterisan maść. W ulotce jest informacja, że nie stwierdzono negatywnych skutków stosowania maści u ciężarnych. Czy mogę spokojnie stosować tę maść? Wizytę u lekarza mam dopiero za 2 tygodnie, a wiem, że maść pomoże mi w zasadzie od ręki. Z góry dziękuję za odpowiedź

 

Kasia


I co ja mam pani napisać? Każde stosowanie leków powinno być skonsultowane z lekarzem, a nie położną. Ale myślę, że jeśli nie stwierdzono negatywnych skutków, to może pani co jakiś czas użyć tej maści. Polecam maść propolisowi (to polecam bo wiem, że jest na bazie naturalnych składników). Pomocne bywają okłady z leszczyny na bolące miejsca. Proszę wykonywać regularnie ćwiczenia mięśni dna miednicy, gdyż poprawiają one krążenie w tym rejonie ciała. Proszę zwiększyć ilość płynów.

 

Pozdrawiam serdecznie

Celina Fręczko, położna

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)