reklamacja Telepizza

napisał/a: ~damian 2011-09-09 17:35
Poniżej przesyłam treść reklamacji wysłanej 03.08.2011 do firmy Telepizza.
=================================================================
Dzień dobry.
Pragne złożyć reklamacje na wykonanie usługi w Państwa lokalu w Kołobrzegu ul. Rodziewiczówny 1.
Będąc na wakacjach, dnia 29.07.2011 o godzinie 14:00 zamówiłem przy kasie w wyżej wymienionej restauracji pizze amerykańską+ sosy i napoje. Pani kasjerka powiadomiła mnie że czas oczekiwania to 10 min a maksymalnie 15. Czekaliśmy cierpliwie jednak czas mijał. Zamówienie zostało zrealizowane dopiero po 45 minutach po naszej interwencji. Poprosiłem obsługe by wpisała na odwrocie paragonu godzine realizacji. Uważam że 45 minut to za długi okres oczekiwania w restauracji typu Telepizza. W związku z zaistniałą sytuacją nie zdążyliśmy na autobus do miejscowości Dzwirzyno. W ramach rekompensaty proponuje przyznanie dla mnie czegoś w rodzaju kuponu na np.3 pizze do wykorzystania w dowolnym czasie i lokalu Telepizza (np. w Krakowie) w Polsce jako że czas oczekiwania był 3 razy dłuższy niż czas maksymalny jaki zadeklarowała kasjerka. Jako dowód załączam skan obu stron paragonu.
Liczę że firma podejdzie do tej reklamacji profesjonalnie, uzna moje roszczenia. Często korzystam z Państwa usług i liczę że się to nie zmieni...

paragon numer: ABW05080588

Moje dane...

Czekam na odpowiedz,
Pozdrawiam,
Damian Medoń.

====================================================================

Do reklamacji dołączyłem skan obu stron paragonu, na drugiel stronie kasjerka wpisałe godzine podania pizzy i podbiła to firmową pieczątka. Do 05.09.2011 czekałem na rozpatrzenie sprawy jednak żadne maile nie dochodziły. Dostałem tylko następnego dnia po wysyłce maila z reklamacją automatyczne potwierdzenie dostarczenia od 3 różnych osób z firmy Telepizza. w końcu 05.09 zadzwoniłem do telepizzy i Pan z działu reklamacji z wielką łaską proponuje mi zaproszenia na 2 pizze i pyta czy się zgadzam. Czas jaki minął od złożenia reklamacji był tak długi że chyba moja reklamacja powinna być już uznana automatycznie i moje roszczenia czyli 3 pizze mi się należą. Czy mam racje? Co dalej począć? Ile Kosztowała by opinia Państwa w tej sprawie?