O niepowtarzalną, ciepłą atmosferę zadbała prowadząca spotkanie, ambasadorka marki Café Prima, Monika Richardson. Jej zaproszenie na kawę przyjęli ceniona scenarzystka Ilona Łepkowska, aktorka Anita Sokołowska oraz socjolog Tomasz Sobierajski.
Zaproszeni goście oraz przedstawiciele mediów mieli okazję porozmawiać o wadze pielęgnowania więzów z bliskimi i o korzyściach, które wypływają ze wspólnego spędzania czasu na rozmowach, które przecież są kluczem do lepszego poznania się. Goście bardzo szybko udowodnili prawdziwość tej teorii i po 15 minutach rozmowy sala restauracji Stary Dom wypełniła się ciepłą i przyjacielską atmosferą. Tryskająca humorem Ilona Łepkowska podzieliła się ze zgromadzonymi niezwykle zabawnymi anegdotami z życia własnego oraz swojej rodziny, Socjolog Tomasz Sobierajski wdał się w tym czasie w ożywioną dyskusje z Anitą Sokołowską na temat damsko męskich stereotypów. W efekcie ustalono jednak, że zarówno kobiety jak i mężczyźni kochają spędzać czas na rozmowach, ale ich treść jak można się domyślić często się różni. Monika Richardson z kolei nawiązała do polskiej rozmów przy kawie, porównując ją do osławionego brytyjskiego zwyczaju picia herbaty o 5. po południu, dowodząc z entuzjazmem wyższości rodzimych tradycji nad sztywnymi zasadami angielskiego „small-talku”.
Już na poważnie nawiązując do idei kampanii Ilona Łepkowska stwierdziła, że: „rodzinne historie odgrywają w życiu Polaków istotną rolę, pomagają budować tożsamość i głębokie więzi. Dla mnie, jako scenarzystki takie zasłyszane rodzinne opowieści bywają inspiracją i pozwalają tworzyć serialowe wątki, w których widzowie odnajdują cząstkę siebie. Tomasz Sobierajski zapewnił licznie zgromadzonych dziennikarzy o tym, że właśnie te chwile spędzone na serdecznych rozmowach z rodziną, ale również z bliskimi czy znajomymi, pozwalają nam na zbudowanie naszej tożsamości i tym samym dają nam siłę, tak potrzebną we współczesnym zabieganym świecie: „Podczas rozmowy spotykamy się z drugim człowiekiem, mówimy o codziennych przeżyciach, zwierzamy się z sekretów, powierzamy tajemnice, plotkujemy, wymieniamy informacje. Innymi słowy, po ludzku cieszymy się z bycia razem”. Marka Café Prima Finezja pragnie towarzyszyć Polakom w tych pięknych, wspólnie spędzonych momentach.
Historie opowiedziane przy kawie
Podczas wydarzenia inaugurującego kampanię ogłoszony został ogólnopolski konkurs na najpiękniejsze historie, nie tylko rodzinne. Trwającemu 6 tygodni konkursowi patronuje również Ilona Łepkowska, która pełni funkcję członka jury. Ideą jest zachęcenie Polaków do spotykania się i wspólnego przywoływania historii, tych pouczających i tych zabawnych, które łączą nas i pozwalają odkryć siebie nawzajem. Ambasadorka konkursu Monika Richardson z własnego doświadczenia wie jak ważne, ale i przyjemne jest dzielenie się kawowymi opowieściami: „Nic tak nie relaksuje jak serdeczna rozmowa w gronie przyjaciół i znajomych. Często wpadamy do siebie na kawę, wtedy poważnym rozmowom i tym lżejszym też, nie ma końca. Często opowiadamy sobie niezwykłe historie z życia wzięte i w ten sposób poznajemy się bliżej. Każda gospodyni wie, o czym mówię.”
Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać krótki opis ciekawej historii miłosnej, czy też zabawną anegdotę ze swojego życia lub z życia swoich znajomych. Prace o maksymalnej długości 3 500 znaków, tj. około 2 stron maszynopisu prosimy przesyłać na adres primafinezja@headlines.pl. Jury wyłoni 3 historie finałowe. Termin nadsyłania zgłoszeń: do 18 listopada 2010 roku.
Informacje o konkursie dostępne są na www.primafineja.pl
Nowa kampania Cafe Prima
Rabat na całą kolekcję, zarówno rzeczy pełnowartościowych jak i przecenionych. Warunkiem skorzystania z promocji jest minimalny paragon o wartości 200 zł oraz okazanie/wpisanie kuponu dostępnego w wersji elektronicznej (online) Szaleństwa Zakupów oraz na stronach www partnerów Elle; Glamour; Viva.
Akcja nie łączy się z innymi akcjami/promocjami. Oferta i szczegóły dostępne w sklepach stacjonarnych i na diversesystem.com.
Skorzystaj z rabatu i kup wyjątkową biżuterię w doskonałej cenie. Z hasłem “SZALENSTWO” -20% na autorskie wyroby ze srebra i srebra złoconego oraz apaszki. Promocja obowiązuje na www.umiar.pl (wpisz kod podczas finalizacji zakupów), a także w butiku stacjonarnym marki na warszawskiej Saskiej Kępie. Szczegóły w butiku i na stronie.
Najniższa cena apaszki ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 455 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 364 zł
Najniższa cena kolczyków ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 885 zł
Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 708 zł
Rabat do -30% w sklepach stacjonarnych i na www.hegos.eu. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 699,99 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 499,99 zł
Wprowadź kod online lub pokaż go w jednym z ponad 230 sklepów stacjonarnych i skorzystaj z oferty. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat 20% na biżuterię marki dostępny w salonach stacjonarnych i online. Oferta nie dotyczy kolekcji Nomination oraz nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
↓
Najniższa cena produktu ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 3 190 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 2 552 zł.
Rabat 20% na cały asortyment dostępny na www.swederm.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie.