kobieta w pracy fot. Fotolia

Organizacja pracy - jak zorganizować miejsce pracy

Zobacz, co powinno znaleźć się na twoim biurku!
kobieta w pracy fot. Fotolia
W pracy spędzamy większą część swojego życia. Jeśli chcesz być zmotywowana, gotowa do działania i pełna nowych inspiracji koniecznie pomyśl nad odpowiednim „urządzeniem” swojego biurka. Oto 7 rzeczy, które mogą umilić ci pracę, nawet w deszczowy poniedziałek!

1. Przybornik 

Dobra organizacja pracy, to klucz do sukcesu. Porządek na biurku spowoduje, że ty sama będziesz bardziej uporządkowana i zorganizowana. Aby długopisy, ołówki i zakreślacze nie były rozrzucone wokół, zainwestuj w niewielki pojemnik albo kubek na przyrządy biurowe! Od tej pory już nigdy nie będziesz traciła czasu na znalezienie długopisu pod stertą dokumentów i karteczek.

2. Kalendarz

Nie zapomnij, że dobrze zorganizowany człowiek powinien być odpowiednim planistą! Pamiętaj o kalendarzu. Postaw go w widocznym miejscu! Zaznaczaj tam priorytetowe spotkania, wyjścia, konferencje czy urlopy!

3. Tablica korkowa

Wszystkie ważne listy, informacje o numerach telefonów, plan pracy na dany tydzień albo motywujące złote myśli warto jest powiesić na tablicy korkowej. Umieść ją na wysokości wzroku, tak aby mieć do niej stały dostęp.

4. Koszyk na różności

Błyszczyk, szminka, krem do rąk, tabletki przeciwbólowe czy chusteczki powinnaś położyć w jednym miejscu, tak aby nie powodowały chaosu. Proponujemy wiklinowy koszyczek, albo ozdobne pudełko, które sprawdzi się w roli przybornika na twoje skarby.

5. Coś osobistego

Pomyśl też nad akcentem, który będzie budził w tobie pozytywne wspomnienia. Może to być mały gadżet albo zdjęcie. Nie przesadź jednak z prywatą. Nie rób z biurka kolekcji rodzinnych pamiątek czy wystawy fotografii ze ślubu. Mogą cię rozpraszać, ale wywołać zniesmaczenie wśród innych pracowników! 

Zobacz więcej:

Jak poradzić sobie z wredną koleżanką z pracy?  Tematy tabu w pracy! Jak dorobić w domu?