fryzjer, reklamacje, wydatki, pasemka, kobieta fot. Panthermedia

Reklamacja usługi fryzjerskiej

Kto zapłaci za błąd fryzjera?
/ 17.03.2011 10:11
fryzjer, reklamacje, wydatki, pasemka, kobieta fot. Panthermedia
Poszłam do fryzjerki, by zrobić pasemka. Niestety, użyła złej farby i wyszły nie takie, jakie miały być. Po ponownym farbowaniu okazało się, że mam zniszczone włosy. Co robić?
Ewa Z., Lublin


Jeśli usługa została źle wykonana, należy złożyć reklamację. W opisanej sytuacji powinna Pani zwrócić się do fryzjerki z pisemnym żądaniem poprawienia pasemek, a jeśli jest to niemożliwe z uwagi na stan włosów – zwrotu pieniędzy za usługę. Można też domagać się specjalnych zabiegów na zniszczone włosy (np. kompresów), które poprawią ich wygląd. Jeśli ich wykonanie u tej fryzjerki byłoby niemożliwe, można zwrócić się do innego salonu – na jej koszt.

Podstawa prawna: Kodeks cywilny, art. 637 i 471

Alicja Hass / Pani domu

Porady prawne i finansowe - forum >>
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)