Co sądzicie o neo24.pl

napisał/a: marcia85 2009-02-02 01:39
Witam. Mam zamiar zrobić tam zakupy niedługo i chciałbym zasięgnąć czyjejś opinie na temat tego sklepu, a że jestem zielony co do tego typu zakupów to piszę tego posta. Pierwszy raz będę robił zakupy w necie i nie chcę się naciąć. Podajcie mi jakąś opinię na temat tego sklepu. Pozdrawiam
napisał/a: sorrow 2009-02-02 11:35
http://www.nokaut.pl/neo24-pl/komentarze.html
http://www.ceneo.pl/575-0a
napisał/a: marcia85 2009-02-03 18:43
Dzięki. Czytałem już opinie tam ale chciałem się jeszcze zapytać właśnie o doświadczenia ludzię będących tu na forum bo zaglądam to czasami po rózne opinie. Pozdrawiam
napisał/a: sorrow 2009-02-03 18:53
Tutaj z pewnością nie znajdziesz tylu opinii. Czy kilka opinii z tego forum będzie się liczyło dla ciebie bardziej niż kilkaset z tamtych linków?
napisał/a: marcia85 2009-02-05 23:47
Wiem że tu będzie mało opinii. Ale dla mnie każda jest ważna, bo jestem zielony. Wolę się jeszcze poza tymi serwisami zapytać się jeszcze gdzieś o opinię. Może nawet jakieś fotki jak sprzęt wyglądał po dostawie
napisał/a: piotrekn 2011-06-28 19:30
4 dni temu zamówiłam u nich telewizor - następnego dnia był już u nas
Ta firma ma bardzo dobre opinie, podsyłam link:
[Mod: reklama usunięta]
Generalnie mogę polecić kupowanie właśnie u nich.
napisał/a: ~gość 2011-06-28 22:39
dzisiaj odebrałam zamówione u nich słuchawki. wszystko poszlo szybko i bezproblemowo ;)
napisał/a: *EDyTA* 2011-06-29 09:58
ja również kupowałam u nich płytę indukcyjną z przesyłką- polecam szybko i solidnie
napisał/a: Kokieteria 2011-06-30 08:03
My też byliśmy zadowoleni.
napisał/a: andrzej753 2011-08-02 16:31
Ja też zadowolony, kupowałem piekarnik i płytę. Odbiór niedaleko (mają bardzo dużo punktów, gdzie można odebrać za darmo). Sprzęt od roku bez awarii.
napisał/a: jawik40 2011-12-28 10:09
Witam wszystkich kupujących w sklepach internetowych NEO24pl Chciałem podzielić się z wami swoimi spostrzeżeniami z zakupionego towaru w tej sieci.W sierpniu kopiłem w sieci NEO24pl chłodziarko zamrażarkę firmy BOSCH pasował mi model bo nie ukrywam chodziło mi o wymiary wysokości 152cm super lodóweczka tylko ze po trzech miesiącach się zepsuła wiec zgłosiłem wszystko jak trzeba do serwisu na ul Krzycka we Wrocławiu przyjechał pan serwisant wymienił termostat i powinno chodzić bez zarzutu według jego opinia .Tymczasem z chłodziarki zrobiła się zamrażarka wszystko co wstawiło się do środka zamarzało na kość
Ponownie wezwałem serwisanta i stwierdził ze nie można jej naprawić. Wiec całość zgłosiłem do NEO24pl a oni mi na to ze sorka ten sprzęt wymienia serwis i takie przekomarzanie trwało ze dwa tygodnie Po wielu trudach udało mi się w końcu odzyskać pieniądze za wadliwy towar Postanowiłem ponownie zakupić u nich chłodziarko zamrażarkę ale już innej firmy Elektroluxs Chłodziarka ładna chodzi wszystko jak trzeba ale na samo dzień dobry już stwierdziłem wgniecenie z góry po obu stronach chłodziarki od strony chłodnicy i po tygodniu nie pasowała mi osłona plastykowa pod zamrażarka odstawała mi wiec chciałem zobaczyć co jest przyczyna okazało się ze była wgnieciona blacha od spodu i taki to sprzęt sprzedaje NEO24pl UWAGA kupując sprzęt AGD obejrzyj go 5 razy zanim kupisz oni tam sprzedają uszkodzone rzeczy AGD
napisał/a: wia102 2013-09-15 17:38
Odradzam zakupy w NEO24, za niską ceną kryje się bardzo niska jakość. Mnie przygoda z tą firmą kosztowała bardzo, bardzo dużo. Sprawa zakończy się w sądzie.

Przez internet od NEO24 kupiłam tv. Okazało się, że nie działa. Zamiast reklamować skorzystałam z prawa zwrotu 10 dni. Musiałam odesłać TV na swój koszt. Niestety wybrałam firmę UPS. Towar dotarł do NEO24 uszkodzony. Spisano protokół szkody- uszkodzenie mechaniczne, rozbita matryca, nieprawidłowe zapakowanie towaru, ale jednocześnie wgnieciony karton. Niestety wartość przesyłki nie była zadeklarowana. Od UPS dostałam pismo o odrzuconej reklamacji. NEO24 ciągle natomiast mnie zbywa: piszą, że towar czeka na decyzję Kierownika ds. Reklamacji. Po 4 tygodniach wiadomość w odpowiedzi na moją, że jakiś tam pan jest w na urlopie (domyślam się, że kierownik ds. reklamacji, ale w sumie co mnie to obchodzi) i że w chwili obecnej czekają na wycenę z punktu serwisowego. Mieli na zwrot 14 dni minęło już 60. Odpowiedzi na pismo z ostatecznym wezwaniem do zapłaty wraz z odsetkami ustawowymi do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Telewizora nie mam, pieniędzy też. Tak się właśnie załatwia sprawy w NEO24. Tylko Was okradną. Co zabawne w tym wszystkim- 100 m od mojego miejsca zamieszkania znajduje się punkt stacjonarny NEO, ale oczywiście nie mogli mi tam przyjąć telewizora- musiałam wysyłać go na drugi koniec Polski do Wrocławia. Gdybym mogła zwrócić TV do tego punktu, dotarłby tam w jednym kawałku.

Inne wady zakupów w NEO24
- obsługa posprzedażowa właściwie nie istnieje, firma nie dotrzymuje terminów, kontakt z działem reklamacji jest bardzo utrudniony, nie odbierają telefonów, na maile odpisują po kilku dniach lub wcale, klient rozmawia z kilkoma osobami w jednej sprawie, co jeszcze bardziej utrudnia kontakt.
- NEO24 miało na zwrot 14 dni minęło już 60 dni, sprawa nadal nie została załatwiona – dodatkowy komentarz jest zbędny.
- dowóz towaru po zakupie: firma kurierska (z którą współpracuje NEO24) ma ewidentne problemy z komunikacją, umawiamy się jasno na dany termin, przyjeżdżają kilka godzin wcześniej, w środku dnia, bez uprzedzenia, kiedy normalni ludzie pracują.