Best-Bazar.pl

napisał/a: max74 2009-01-12 15:36
Witam. 29. grudnia 2008 r. zamówiłem w best-bazar.pl Pendrive Sandisk. Poza kilkoma lakonicznymi mailami, w stylu: "...Wyślemy towar w piatek, zostanie Pan poinformowany mailem..." lub "...w dniach... przeprowadzamy inwenture i sklep nie będzie funkcjonował..." żadnego odzewu. Towaru zamówionego także brak a pieniążki zostały wysłane na konto sklepu. Sklep podchodzi do sprawy bardzo niepoważnie. Nie wiem, czy kierować sprawę do sądu, czy czekać nadal. Opinie o tym sklepie na ceneo.pl są bardzo niekorzystne. Przez pół roku sklep działał idealnie, po połowie roku - opinie mówią same za siebie. Proszę o odpowiedź. Dziękuję.
napisał/a: studioopen 2009-01-13 17:56
Witam,

jestem też klientką sklepu best bazar.

Od października nie zrealizowali zamówienia.

Są mi winni ponad 4500 zł.

Sprawę należy jak najszybciej skierować na policję.

Jest już kilka zgłoszeń na ten sklep i to na razie chyba jedyny sposób aby gdy policja połączy sprawy w całość liczyć na odzyskanie pieniędzy.

Chętnie odpowiem na pytania i udzielę więcej informacji.

Proszę pisać na priv: studioopen@studioopen.pl