10 ulubionych filmów
napisał/a:
Kolorowa jak Diabli
2009-05-23 13:24
1. Pieśń Kata
2. Sami Swoi(trylogia)
3. 13 dzielnica
4. 9 i pół tygodnia
5. Skazani na Shawshank
6. Rozważna i Romantyczna
7. Lejdis
8. Skazany na Blusa
9. Zielona Mila
10. Transporter
2. Sami Swoi(trylogia)
3. 13 dzielnica
4. 9 i pół tygodnia
5. Skazani na Shawshank
6. Rozważna i Romantyczna
7. Lejdis
8. Skazany na Blusa
9. Zielona Mila
10. Transporter
napisał/a:
mrs7
2009-07-25 23:20
Ciężka sprawa wybrać tylko 10 ale spróbujmy
1.Harry Angel
2.Pluton
3.Imperium Słońca
4.Star Wars (stare epizody)
5.Scarface
6.1900- człowiek legenda
7.Amadeusz
8.Podejrzani
9.Prawdziwy romans
10.Skazani na Shawshank
Mógłbym jeszcze wymieniać i wymieniać...
1.Harry Angel
2.Pluton
3.Imperium Słońca
4.Star Wars (stare epizody)
5.Scarface
6.1900- człowiek legenda
7.Amadeusz
8.Podejrzani
9.Prawdziwy romans
10.Skazani na Shawshank
Mógłbym jeszcze wymieniać i wymieniać...
napisał/a:
szprycha1
2009-07-26 00:07
300
Titanic
Forrest Gump
Babylon A.D.
Lejdis
Borat
Lzy slonca
Madagaskar 1 i 2
Slumdog Milioner
Diabel ubiera sie u Prady
Titanic
Forrest Gump
Babylon A.D.
Lejdis
Borat
Lzy slonca
Madagaskar 1 i 2
Slumdog Milioner
Diabel ubiera sie u Prady
napisał/a:
Scyntia
2009-07-27 21:09
Fanaa
Zielona mila
Titanic
Madagaskar 1 i 2
Zostańmy przyjaciółmi
Narzeczony mimo woli
Batman- Mroczny rycerz
Ona to on
Przeczucie
Step up 2
Zielona mila
Titanic
Madagaskar 1 i 2
Zostańmy przyjaciółmi
Narzeczony mimo woli
Batman- Mroczny rycerz
Ona to on
Przeczucie
Step up 2
napisał/a:
~gość
2009-09-09 14:14
Miasto Aniołów
Bezsenność w Seattle
Między piekłem a niebem
Forest Gump
Czekolada
Bridget Jones (obie części)
Diabeł ubiera się u Prady
Narzeczony mimo woli
Zmruż oczy
The bucket list
Bezsenność w Seattle
Między piekłem a niebem
Forest Gump
Czekolada
Bridget Jones (obie części)
Diabeł ubiera się u Prady
Narzeczony mimo woli
Zmruż oczy
The bucket list
napisał/a:
Galinka
2009-11-02 02:04
Joe Black,
Zielona Mila,
Leon Zawodowiec,
Gra,
Thruman Show,
Skazani na Shawshank,
Życie jest piękne,
21 gram,
Święty,
Amores Perros.
Zielona Mila,
Leon Zawodowiec,
Gra,
Thruman Show,
Skazani na Shawshank,
Życie jest piękne,
21 gram,
Święty,
Amores Perros.
napisał/a:
~gość
2010-03-22 21:04
1. Vanilla Skyi kilka innych filmów z Cruisem np. Raport mniejszości, Rain Man
2. Między piekłem a niebem, ogólnie filmy z Robinem Williamsem,
3. Numer 23, też Zakochany bez pamięci - te 2 najbardziej z filmów z Jimem Carryem
4. Moon [2009], jak dla mnie absolutnie genialny
5. Epoka (3), ogladalam juz chyba z 5 razy : ) i za kazdym razem mnie bawi momentami niemal do łez i Madagaskary, te odcinkowe
6. Tańcząc w ciemnościach
7. Chłopiec w pasiastej piżamie
8. ogólnie czarne komedie np. 11:14
9. Labirynt Fauna
10. Miłość na żądanie
2. Między piekłem a niebem, ogólnie filmy z Robinem Williamsem,
3. Numer 23, też Zakochany bez pamięci - te 2 najbardziej z filmów z Jimem Carryem
4. Moon [2009], jak dla mnie absolutnie genialny
5. Epoka (3), ogladalam juz chyba z 5 razy : ) i za kazdym razem mnie bawi momentami niemal do łez i Madagaskary, te odcinkowe
6. Tańcząc w ciemnościach
7. Chłopiec w pasiastej piżamie
8. ogólnie czarne komedie np. 11:14
9. Labirynt Fauna
10. Miłość na żądanie
napisał/a:
~gość
2010-04-27 18:22
1 Fight Club ( "You don`t know were i been Lou" - Pitt wymiata )
2 12 małp
3 Człowiek z blizną
4 Efekt motyla 1
5 Las vegas Parano
6 Milczenie owiec
7 Piękny umysł
8 Requiem dla snu (the best ever)
9 Siedem
10 Sin city- miasto gniewu ( Tarantino przy tym kombinował)
11 Więzień nienawiści ( warto polecić)
12 Zapach kobiety
Trochę więcej niż 10 ale nie miałem serca skrócić
Jeszcze seriale
Zwariowany świat Malcolma
House
2 12 małp
3 Człowiek z blizną
4 Efekt motyla 1
5 Las vegas Parano
6 Milczenie owiec
7 Piękny umysł
8 Requiem dla snu (the best ever)
9 Siedem
10 Sin city- miasto gniewu ( Tarantino przy tym kombinował)
11 Więzień nienawiści ( warto polecić)
12 Zapach kobiety
Trochę więcej niż 10 ale nie miałem serca skrócić
Jeszcze seriale
Zwariowany świat Malcolma
House
napisał/a:
no name
2010-05-11 01:57
1. The heat
2. Chronicles of Riddick
3. Forrest Gump
4. Death Race
5. Borkebackmountain
6. Run Lola Run!
7. Family Guy - Starwars
8. RENO 911 - MIAMI
9. Trailer Park Boys - The Big Dirty
10. Trailer Park Boys - The Movie
2. Chronicles of Riddick
3. Forrest Gump
4. Death Race
5. Borkebackmountain
6. Run Lola Run!
7. Family Guy - Starwars
8. RENO 911 - MIAMI
9. Trailer Park Boys - The Big Dirty
10. Trailer Park Boys - The Movie
napisał/a:
mydestiny
2010-08-22 15:51
1. 23
2. Matrix część 1 i 2
3. Siedem dusz
4. Pulp Fiction
5. Cała saga obcych ( szczerze nie wiem czemu :P)
6. Człowiek z blizną
7. Furia
8. Incepcja i Wyspa tajemnic ( ostatnio Leo w niezłych firmach gra)
9. Faceci w czerni
10. Wrota do piekieł
i jeszcze kilka :D
w sumie z moich ulubionych to Adwokat diabła, Constantine, lubię też wracać do Speed a z romansideł jako jeden jedyny Listopadowa miłość(? jakos tak ) z Charlize Sterone i Keanu Reeves uwielbiam ich oboje:D
2. Matrix część 1 i 2
3. Siedem dusz
4. Pulp Fiction
5. Cała saga obcych ( szczerze nie wiem czemu :P)
6. Człowiek z blizną
7. Furia
8. Incepcja i Wyspa tajemnic ( ostatnio Leo w niezłych firmach gra)
9. Faceci w czerni
10. Wrota do piekieł
i jeszcze kilka :D
w sumie z moich ulubionych to Adwokat diabła, Constantine, lubię też wracać do Speed a z romansideł jako jeden jedyny Listopadowa miłość(? jakos tak ) z Charlize Sterone i Keanu Reeves uwielbiam ich oboje:D
napisał/a:
~gość
2010-08-23 15:16
"Słodki listopad"
Też bardzo go lubię.
W ogóle lubię większość filmów z Keanu, nawet Matrixa oglądałam ze względu na niego.
Też bardzo go lubię.
W ogóle lubię większość filmów z Keanu, nawet Matrixa oglądałam ze względu na niego.
napisał/a:
mydestiny
2010-08-23 19:33
A no właśnie :) Racja. Keanu jest świetny, ale i tak nic nie dorówna Hopkinsowi. No właśnie milczenie owiec i Hannibal jeszcze:D