Konkurs Kryminalna Zagadka

Przeczytaj i dokończ historię śledztwa, prowadzonego przez Herlocka Scholmesa... Wygraj odtwarzacz MP4 albo gry komputerowe!
Konkurs Kryminalna Zagadka

To zabawa kryminalno-literacka. Chcesz zabawić się w detektywa? Lubisz zagadki? Daj temu wyraz!
Przeczytaj początek historii, której głównym bohaterem jest detektyw Herlock Scholmes, i dokończ ją własnymi słowami. Najpierw obmyśl kryminalną intrygę - Kto zabił i dlaczego? Kim byli zamordowani? Jak udało się Scholmesowi rozwikłać zagadkę? Potem nadaj swojemu pomysłowi formę opowiadania, a następnie zamieść własny tekst na naszym forum. Masz szansę wygrać wspaniałe nagrody!

Zasady konkursu
1.
Konkurs "Kryminalna Zagadka" zostanie przeprowadzony na forum polki.pl w terminie od 20 lipca do 3 września 2007 roku.
2.
Własne opowiadanie kryminalne, będące zakończeniem historii pt. należy umieścić jako post na forum konkursowym.
3. Dwie nagrody główne - aparaty MP4 Apollo Dragon - trafią do 2 osób, których propozycje wyjaśnienia kryminalnej zagadki zostaną uznane za najciekawsze.
4.
Nagrody dodatkowe, w postaci siedmiu zestawów gier komputerowych firmy Cenega (w każdym zestawie po 3 gry), zostaną przyznane 7 różnym osobom.
5. Decyzja w sprawie przyznania wszystkich nagród zostanie podjęta 3 września 2007 przez jury - redakcję serwisu polki.pl
6. Do autorów najlepszych opowiadań kryminalnych jury wyśle informacje z prośbą o podanie adresu wysyłki nagród. Nagrody zostaną wysłane pocztą po uzyskaniu danych adresowych zwycięzców.
7. Prawa autorskie majątkowe do tekstów nadesłanych przez uczestników konkursu powinny należeć do uczestników konkursu. Uczestnicy konkursu ponoszą pełną odpowiedzialność wobec Organizatora w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń z tytułu naruszenia ich praw wskutek wykorzystania przez Organizatora zdjęć zgodnie z niniejszym Regulaminem.

Zobacz nagrody główne: odtwarzacze MP4 Apollo Dragon
Zobacz pozostałe nagrody: zestawy gier komputerowych firmy Cenega

Zadanie konkursowe
Kryminalna zagadka - opowiadanie do dokończenia
Była sobota, 23.35. Herlock Scholmes, zamiast położyć się do łóżka, usiadł w fotelu i zatopił się w myślach. Miał przeczucie, że czeka go długa i trudna noc. W małym, uroczym miasteczku Blickstone bywały co prawda zupełnie spokojne dni, szczególnie latem, ale teraz ewidentnie coś złego wisiało w powietrzu. Czuł, że nie powinien jeszcze iść spać. Nalał sobie mocnej herbaty i sięgnął po książkę.
Nie minęły dwie minuty, jak w mieszkaniu Scholmesa zaterkotał telefon. - Cholera - mruknął detektyw. Podniósł słuchawkę, jednocześnie zakładając buty.
- Panie inspektorze - krzyczał do niego Fedwick, starszy aspirant w miejscowej komendzie policji - dwie osoby zamordowane nad brzegiem Taminy... kobieta wisi na belce mostu, a mężczyznę zadźgano nożem. Leży w kałuży krwi. Już jadą z sądówki, czekamy teraz na Pana...
- Zaraz będę - rzucił szybko Scholmes, wyłuskując z szuflady kluczyki do samochodu.

***

Dotarł na miejsce w ekspresowym tempie. Wokół było ciemno, ale mrok rozświetlały policyjne latarki. Scholmes rozejrzał się bacznie. Sądowym lekarzom udało się dotrzeć przed nim - ciała ofiar były już poddawane wstępnym oględzinom. Pełno krwi. Skąd jej aż tyle?
- Inspektorze - z zadumy wyrwał go głos Fedwicka - wiadomo, że zginęli parę godzin temu. To musiało się stać tuż po festynie z okazji dnia miasta... Koroner na razie nic więcej nie chce powiedzieć. Zapowiada się poważne śledztwo. Zresztą niech Pan sam zobaczy, kto to był... - jego podwładny wyglądał na szczerze przerażonego.
Detektyw skinął głową na znak, że przyjął ten krótki raport, a gdy Fedwick się oddalił, podszedł bliżej mostu. Wtedy zobaczył upiorną twarz kobiety - zastygła w przerażeniu, tak samo jak twarz mężczyzny, leżącego obok. Scholmes widział ich już wcześniej. Oboje. Był tego pewny, chociaż trudno rozpoznać żywe osoby w tak upiornych, zmartwiałych obliczach. Wytężył pamięć.
Ona piękna i roześmiana, w jej uszach lśniące, złote kolczyki. On, który teraz spoczywa martwy u jej stóp, wtedy nie spuszczał z niej wzroku. Tylko gdzie Herlock widział tę scenę? W telewizji? W Blickstone? A może zupełnie gdzie indziej? W tej chwili nie mógł sobie przypomnieć. Ale w jednym momencie pojął straszną prawdę - dwoje znanych ludzi zostało zamordowanych w jego cichym miasteczku. A zbrodnię zaplanowano i wykonano z zimną krwią...

Co mogło się wydarzyć? Kim były ofiary? Zostań współautorem/współautorką tej historii! Dokończ opowiadanie, weź udział w: Konkursie "Kryminalna Zagadka".


W konkursie "Kryminalna Zagadka" przyznamy dwie nagrody główne autorom dwóch najlepszych zakończeń opowiadania. Nagrodami są najnowsze modele odtwarzacza MP4 Apollo Dragon wyposażone w duże 2-calowe wyświetlacze wysokiej rozdzielczości o palecie 260 tys. kolorów.

Dragon potrafi odtwarzać pliki video w formacie AVI (poddane konwersji za pomocą dołączonego oprogramowania), jak również pliki graficzne (JPG) i tekstowe (TXT). Świetnie spisze się też jako odtwarzacz plików MP3 i dyktafon, a w wolnych chwilach można na nim zagrać w klasykę gier logicznych - Tetris.
Dragon wyposażony został w pamięć flash, która może zostać rozszerzona zapomocą kart SD.
Wejście liniowe umożliwia rejestrowanie dźwięku z zewnętrznych urządzeń. Menu dostępne jest również w języku polskim.



Specyfikacje:
.
Pamięć wbudowana flash 1 GB
. Czytnik kart SD
. Szybka transmisja danych USB 2.0
. Wyświetlacz:
- LCD 2.0"
- 260.000 kolorów
- rozdzielczość 220 x 176 pikseli
. Obsługiwane formaty:
- Dźwięk: MP3, WMA, WAV
- Filmy: AVI (po konwersji również MPG, WMV, RM, RMVB, ASF)
- Obrazy: JPG
- Tekst: TXT
. Dyktafon cyfrowy, wbudowany mikrofon
. Radio FM
. Cyfrowa korekcja dźwięku (equalizer)
. Czas pracy: do 6 godzin
. Możliwość wyświetlania słów piosenek
. Wbudowany akumulator polimerowy 3,7V
. Plug & Play - bez potrzeby instalacji sterowników

Więcej na stronie: www.apollo.eu

Do wygrania są także gry komputerowe firmy Cenega. 7 zestawów - w każdym po 3 gry:

1. CSI: Kryminalne zagadki Miami
2. CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas
3. CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas. Mroczne motywy

CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas
Zamordowana kobieta... zabity policjant... tajemnicze podpalenie. Co te przestępstwa mają ze sobą wspólnego? Odkryj prawdę. Pomoże Ci zaawansowany sprzęt śledczy i własny umysł - dzięki nim odkryjesz tajemnice zbrodni.
W grze wcielasz się w agenta CSI, który musi wykazać się giętkością umysłu, zmysłem detektywistycznym i zdolnościami śledczymi. Badaj miejsca zbrodni, przesłuchuj świadków i odkryj, kto popełnił przestępstwo.

CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas. Mroczne motywy.
Jeśli masz ochotę sprawdzić swoje nerwy i intelekt - zagraj! Będziesz musiał odwiedzać miejsca zbrodni, przesłuchiwać świadków, analizować dowody i wykorzystywać najnowszy sprzęt śledczy. W kontynuacji pojawia się szereg usprawnień - nowe sposoby badania śladów, kilka poziomów trudności oraz dodatkowe opcje laboratoryjne. Podobnie jak w pierwszej części gry, w Mrocznych Motywach realistycznie odtworzono wizerunki i głosy oryginalnych aktorów serialowych.


CSI: Kryminalne zagadki Miami.
Gra poprowadzi cię krętymi ścieżkami prawdy do świata piaszczystych plaż i tętniących życiem klubów Miami. Wykorzystaj najnowsze techniki śledcze, by odkryć motywy, kierujące przestępczymi umysłami.
Badaj miejsca zbrodni w całym Miami - od wyreżyserowanego zgonu w nocnym klubie po kobietę uduszoną na pokładzie jachtu – scenarzysta CSI: Miami, Max Allan Collins zabierze cię na miejsca zawikłanych zbrodni, z których każde skrywa zaskakujące dowody.



SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)