POLECAMY

Kieszonkowe poradniki

Pierwszy raz w Polsce: kieszonkowe poradniki dla zabieganych. Pierwsze w Polsce kieszonkowe poradniki z różnych dziedzin wydawnictwa Flashbook.pl pojawiają się właśnie na półkach księgarń.
Pierwszy raz w Polsce: kieszonkowe poradniki dla zabieganych. Pierwsze w Polsce kieszonkowe poradniki z różnych dziedzin wydawnictwa Flashbook.pl pojawiają się właśnie na półkach księgarń.

Na półkach księgarń w całej Polsce pojawiają się właśnie pierwsze w Polsce kieszonkowe poradniki z różnych dziedzin. Mini-książki wydawnictwa Flashbook.pl adresowane są do osób poszukujących szybkich, konkretnych porad związanych z określonymi dziedzinami wiedzy – takimi jak np. negocjacje czy biznesplan. Głównymi odbiorcami nowych książek mają być młode, zapracowane osoby, które chętnie poszerzyłyby swoją wiedzę, ale nie mają zbyt wiele czasu na lektury. Nowe książki, poza zupełnie nowym formatem wyróżnia graficzny projekt HyperPage, na którym je oparto. Uwzględniono w nim miejsce na dodatkowe komentarze, odsyłacze do Internetu itp. Są też krótkie podsumowania dla tych, którzy chcieliby skupić się na wybranych fragmentach książki.

„W Polsce nie było do tej pory kieszonkowych poradników. To trochę tak, jakbyśmy do tej pory korzystali z telefonów wielkości walizki” – komentuje Stefan Chmielewski z Flashbook.pl – „Nikt nie kupuje książek dlatego, że są grube i ładnie wyglądają na półce. Czytelnicy chcą konkretnej wiedzy w przystępnej i poręcznej formie – właśnie dlatego łączne nakłady kieszonkowych poradników zagranicą sięgają milionów egzemplarzy”

Pierwsze tytuły Flashbook.pl, które rozpoczynają serię kieszonkowych poradników to „Lepsza pamięć” ucząca, jak w krótkim czasie zwiększyć zdolność zapamiętywania, „Skuteczne negocjacje” uczące m.in. jak wywalczyć podwyżkę czy korzystne warunki umów oraz dwa tytuły o tematyce biznesowej – „Biznesplan. Jak zaplanować swój sukces” i „Skuteczna reklama. Jak reklamować żeby sprzedać”. Patronami pierwszych publikacji z serii są: Bankier.pl, Interia.pl oraz Twoja-firma.pl i VAT.pl.

Flashbook.pl (www.flashbook.pl) to nowe, innowacyjne wydawnictwo powstałe w maju b.r. W planach wydawnictwa jest wydanie serii kieszonkowych przewodników biznesowych o tematyce odnoszącej się do zarządzania, miękkich umiejętności przydatnych w pracy i hobby. Wydawnictwo jest twórcą serwisu Hiperksiazka.pl.

Lepsza pamięć

Trening i techniki lepszego zapamiętywania.
Roland R. Geisselhart, Christine Hofmann

Kieszonkowy, indywidualny trening pamięci według unikalnej metody Geisselharta. Autorzy książki uczą, jak podwyższyć swoje umiejętności w dziedzinie zapamiętywania: pinów, liczb, haseł, dat, nazwisk, numerów telefonów, zadań. Praktyczne rady i triki sprawiają, że kieszonkowy przewodnik „Lepsza pamięć” może przydać się zarówno w pracy i w domu.

Opisana w „Lepszej pamięci” unikalna metoda Geisselharta pozwala na szybką i efektywną poprawę pamięci. Dzięki łatwym ćwiczeniom i trikom w krótkim czasie można osiągnąć zaskakujące rezultaty. Autorzy uczą, jak skutecznie zapamiętywać liczby, twarze, tytuły, a także pojęcia abstrakcyjne. Doradzają, w jaki sposób wykorzystywać pamięć długotrwałą oraz jak bez kłopotu odtwarzać z pamięci liczby, daty, nazwiska czy choćby argumenty potrzebne w dyskusji. „Lepsza pamięć” pokazuje także, w jaki sposób do ćwiczenia pamięci wykorzystywać zmysły i wyobraźnię, a także jak można rozwinąć zdolność koncentracji. Ćwiczenia pamięciowe przedstawione w „Lepszej pamięci” nie wymagają wysiłku ani długiego czasu. Wystarczy regularnie poświęcić na nie kilka minut. Pierwsze efekty można osiągnąć już po kilku dniach.

Książka jest jednym z pierwszych kieszonkowych przewodników, które właśnie pojawiają się na rynku nakładem wydawnictwa Flashbook.pl. Niewielki format i oparcie na unikalnym projekcie HyperPage mają zapewnić poręczność, łatwość użycia i atrakcyjność dla czytelników przyzwyczajonych do korzystania z Internetu.

Roland R. Geisselhart - z wykształcenia psycholog, obecnie jeden z najbardziej znanych trenerów technik zapamiętywania i koncentracji dla menedżerów. Kształci też trenerów pamięci. Liczne występy telewizyjne, m. in. w poświęconym zdrowiu programowi Praxis dra Alfreda Bioleka, przyniosły mu dużą popularność. W jego seminariach prowadzonych w wiodących przedsiębiorstwach Niemiec, Szwajcarii i Austrii udział wzięło do tej pory ponad sto tysięcy uczestników. Współautorką hiperprzewodnika jest Christiane Hofmann - trener technik relaksacyjnych. Wspólnie z Rolandem R. Geisselhartem opublikowała już kilka książek.

ISBN: 978-83-61063-07-0
Format: 105x165
Liczba stron: 120
Data wydania: 10/2007
Cena: 19,90 zł

Skuteczne negocjacje

Jak negocjować w pracy i w domu
Prof. dr Barbara Schott

Kieszonkowy przewodnik po zasadach udanych negocjacji. Ilustrowany rysunkowymi żartami i przykładami „z życia” poradnik skutecznych negocjacji. Książka wskazuje najczęściej popełniane błędy i uczy na temat 10 zasad udanych negocjacji itp. Autorka – doświadczony trener – zdradza setki trików, podpowiada, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych. Książka dla każdego – przydatna także w życiu rodzinnym, kiedy negocjujemy z partnerem kierunek wakacyjnego wyjazdu czy poważniejszy zakup.

Co decyduje o sukcesie w negocjacjach? Mocne argumenty. Ale nie tylko. Autorka
„Skutecznych negocjacji”, prof. dr Barbara Schott, pokazuje, że na powodzenie przy negocjowaniu wpływają także inne czynniki. Kieszonkowy przewodnik pozwala też zrozumieć, na czym polegają udane negocjacje. Czego należy się wystrzegać, jak się zachowywać, z jakim podejściem przystępować do pertraktacji? Jak zadbać o miłą atmosferę rozmów? Co niweczy szansę na zadowolenie obu stron? Autorka podpowiada, kiedy iść na kompromis, a kiedy uprzeć się przy swoim. Nie unika też analizy trudnych sytuacji, kiedy na przykład rozmówca waha się, unika pewnych tematów lub postępuje nie fair. Życiowe przykłady uwidaczniają, jakie mechanizmy rządzą przebiegiem negocjacji. „Skuteczne negocjacje” odnoszą się także do nietypowych sytuacji - na przykład negocjacji w grupie lub przez telefon. Kieszonkowy przewodnik przedstawia również sposoby na pozbycie się stresu i uniknięcie gaf. Czytelnik dowie się z niego, jak się wyrażać, co mówi mowa ciała oraz jakich sformułowań należy unikać.

Prof. dr Barbara Schott jest od 1984 r. profesorem ekonomiki przedsiębiorstw i marketingu w Wyższej Szkole Specjalistycznej w Norymberdze oraz wykładowcą w Instytucie Gospodarki Ubezpieczeniowej przy Uniwersytecie w St. Gallen. Pełniła funkcję dyrektora filii dużego niemieckiego koncernu ubezpieczeniowego. Obecnie pracuje jako trener NLP i Management Coach, świadcząc usługi wiodącym przedsiębiorstwom (m.in. Allianz, BMW, IBM, Siemens, Welle). Autorka wielu książek i publikacji poświęconych programowaniu neurolingwistycznemu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Od 1990 kieruje własnym instytutem NLP-Praxis, w którym prowadzi treningi głównie z zakresu coachingu oraz seminaria grupowe i indywidualne dla menedżerów.

ISBN: 978-83-61063-06-3
Format: 105x165
Liczba stron: 112
Data wydania: 10/2007
Cena:19,90 zł

Biznesplan

Jak zaplanować sukces w biznesie
Axel Singler

Pierwszy w Polsce kieszonkowy hiperprzewodnik po najważniejszych zasadach pisania biznesplanu. Przedstawienie najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem planu biznesowego.

Jakie są najważniejsze zasady pisania biznesplanu? Kiedy należy go sporządzić? O jakich elementach trzeba pamiętać przy jego konstruowaniu? Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy biznesplanów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znalazły się w kieszonkowym przewodniku „Biznesplan. Jak zaplanować sukces w biznesie”.

Przystępnie napisany, wzbogacony o przykłady i odnośniki do stron internetowych hiperprzewodnik oparty na unikalnym projekcie HyperPage sprawnie wprowadza czytelnika w świat planowania przedsięwzięć biznesowych. Autor przejrzyście opisał w nim wszystkie elementy dobrego biznesplanu i przedstawił wiele konkretnych wskazówek pomocnych zarówno w trakcie pisania, jak i przy prezentowaniu biznesplanu przed ważnym audytorium. Nawet najtrudniejsze kwestie łatwo zrozumieć dzięki obrazowym przykładom i przystępnemu językowi przewodnika.

Stworzenie biznesplanu to dopiero połowa drogi do rozpoczęcia intratnego interesu. Poważne zagadnienie to przekonanie do swojego pomysłu innych. „Biznesplan” zawiera podpowiedzi, w jaki sposób zjednać do swojego projektu inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Jak zaprezentować swój biznesplan? Co podkreślać i jak się zachowywać? O czym koniecznie należy pamiętać? Co gwarantuje ostateczny sukces?

Książka jest jednym z pierwszych kieszonkowych przewodników, które właśnie pojawiają się na rynku nakładem wydawnictwa Flashbook.pl. Niewielki format i oparcie na unikalnym projekcie HyperPage mają zapewnić poręczność, łatwość użycia i atrakcyjność dla czytelników przyzwyczajonych do korzystania z Internetu.

ISBN: 978-83-61063-05-6
Format: 105x165
Liczba stron: 108
Data wydania: 10/2007
Cena: 14,90 zł

Skuteczna reklama


Jak reklamować żeby sprzedać
Monika Bartnik

Pierwszy kieszonkowy poradnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu. Poradnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet? Outdoor? Prasa, telewizja, radio?), jak sformułować przekaz reklamy.

Monika Bartnik - wieloletni praktyk, wykładowca i publicystka, w przystępny i przejrzysty sposób wprowadza czytelników w meandry efektywnej reklamy. Przedstawia sposoby określania celów reklamy i ustalania budżetu reklamowego. Autorka radzi także, jakie medium wybrać dla danego przekazu. W przewodniku „Skuteczna reklama” wyjaśniono też najważniejsze terminy branżowe, zawarto porady dotyczące współpracy z agencją reklamową i wyjaśniono, jak przekuć wydatki reklamowe na wzrost sprzedaży.

Liczne przykłady, barwne ciekawostki i zaskakujące fakty zawarte w „Skutecznej reklamie” pomagają zrozumieć mechanizmy reklamy i znaleźć praktyczne rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych. Obok tekstu, tak jak we wszystkich hiperprzewodnikach flashbook.pl, znajdują się są dziesiątki linków prowadzących do najciekawszych tekstów w Internecie.

Książka jest jednym z pierwszych kieszonkowych przewodników, które właśnie pojawiają się na rynku nakładem wydawnictwa Flashbook.pl. Niewielki format i oparcie na unikalnym projekcie HyperPage mają zapewnić poręczność, łatwość użycia i atrakcyjność dla czytelników przyzwyczajonych do korzystania z Internetu.

Monika Bartnik jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marie Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Od 1999 do 2006 roku związana była z mediami. Zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu Brief, była redaktorem prowadzącym miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Pełniła również funkcję redaktora odpowiedzialnego za dział poświęcony marketingowi w miesięczniku Home&Market. Jest wykładowcą w Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej.

ISBN: 978-83-61063-04-9
Format: 105x165
Liczba stron: 112
Data wydania: 10/2007
Cena: 14,90 zł
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)