POLECAMY

Hit! Jedyny taki charytatywny album o trendach w makijażu

Ponad 50 sław wzięło udział w akcji "Dosięgnąć gwiazd"!
Hit! Jedyny taki charytatywny album o trendach w makijażu fot. materiały prasowe

"Dosięgnąć Gwiazd" to 1. w Polsce charytatywny album wizażowy z udziałem gwiazd filmu, TV, sportu, mody i muzyki. Autorką makijaży i pomysłodawczynią albumu jest Agata Naniewicz.

144-stronicowy album dostępny w ekskluzywnej limitowanej edycji, ma na celu ukazanie współczesnych trendów w makijażu i fotografii, a przede wszystkim pomoc podopiecznym Fundacji Herosi z Kliniki Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka i zakup sprzętu medycznego.

W stworzeniu tej wyjątkowej, charytatywnej publikacji pomogło – i dołożyło swoją cegiełkę – ponad 50 znanych modeli, aktorów, sportowców, muzyków, projektantów, osobowości telewizyjnych i show biznesu m. in.: Dorota Wellman, Patricia Kazadi, Aleksandra Kwaśniewska, Anna Guzik, Natalia Siwiec, Katarzyna Skrzynecka, Małgorzata Ostrowska, Anna Wendzikowska.

"Dosięgnąć gwiazd": o autorce

Autorka albumu, Agata Naniewicz, wizażystka i pasjonatka, jest dowodem na to, że w małym ciele może być ukryty naprawdę wielki duch. W pracy stawia na perfekcję i indywidualizm. Tworzy makijaże do pracy i na ślub, na sesję zdjęciową i występ w telewizji, dla gwiazdy z pierwszych stron gazet i dla pani z sąsiedztwa. Współpracuje ze znanymi fotografami, agencjami fotograficznymi, reklamowymi i modelingowymi. Specjalizuje się też w makijażu biżuteryjnym, body paintingu, face paintingu i charakteryzacji, prowadzi szkolenia z wizażu. Kiedy się uprze, postawi na swoim. Żeby zrealizować sesje do albumu, sprzedała samochód i wielokrotnie wsiadała do pociągu, by wydeptać swoje własne ścieżki do gwiazd.
materiały prasowe
Ważne: Dochód ze sprzedaży charytatywnego albumu wizażowego "Dosięgnąć Gwiazd" zostanie przekazany Fundacji Herosi na zakup sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka.
Więcej na www.millionbells.eu i Facebooku.
Na podstawie materiałów prasowych

Więcej:

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)