Każdy z graczy otrzymuje po 3 karty. Odkrywać i sprawdzać kart nie wolno. Kolorem atutowym zawsze jest ¦.
Rozgrywa się tylko jedną wziątkę. Gracz posiadający starszą kartę wygrywa bank.
Rozgrywkę przeprowadza się w następujący sposób: pierwszy gracz odkrywa swoją jedną kartę i kładzie ją obok siebie. Kolejny po nim również odkrywa jedną ze swoich kart. Jeśli kolejno odkryta karta nie może przebić poprzedniej, to w zasadzie nie gra żadnej roli, lecz jeśli jest wyższą od dotychczas odkrytych – może stać się przedmiotem licytacji. Każdy z graczy ma prawo podczas każdej kolejki sprzedać swoją kartę lub odkupić od innego gracza. Sprzedaż i kupno – wyłącznie za zgodą obu stron. Kupioną kartę można odsprzedać dalej.
Podczas transakcji gracze nie mają prawa odkrywać kolejnych kart. W momencie, gdy wszystkie karty graczy zostaną odkryte, posiadacz najsilniejszej karty wygrywa bank.
Szczególne znaczenie w tej grze ma K¦, tzw. „spekulant”. Jeśli któryś z graczy odkrył spekulanta – wszystkie karty składa się, tasuje i ponownie rozdaje. W takim przypadku wszystkie poprzednio przeprowadzane transakcje nie tracą swojej mocy i nie można żądać zwrotu zapłaconych pieniędzy. Następnie gracze, oprócz tego, kto odkrył spekulanta, ponownie dostawiają na bank ustaloną wcześniej kwotę i kontynuują grę na zwykłych zasadach.
Źródło: Wydawnictwo KARUZELA