Zupełnie nowe Babyonline.pl!

Od 15 stycznia 2014 roku Babyonline.pl ma nową odsłonę. Zmieniona została nie tylko kolorystyka, projekt graficzny, ale przede wszystkim struktura serwisu.
/ 16.01.2014 11:37

Od 15 stycznia 2014 roku Babyonline.pl ma nową odsłonę. Zmieniona została nie tylko kolorystyka, projekt graficzny, ale przede wszystkim struktura serwisu. Serwis jest teraz bardziej funkcjonalny i przyjazny użytkownikowi. Zmianom uległy również strony treści.

 

Nowa odsłona portalu Babyonline.pl

 

Wydawca wykorzystał wiedzę i wieloletnie doświadczenie największej redakcji parentingowej Edipresse Polska SA, która stworzyła koncepcję i zaproponowała zupełnie nową jakość serwisu. Nowe Babyonline.pl bazuje na eksperckich treściach - oferuje użytkownikom bogatą i różnorodną bazę materiałów dla rodziców. Aż dwudziestu trzech ekspertów - lekarzy i specjalistów, m.in. z Instytutu Matki i Dziecka - czuwa nad jakością i wiarygodnością publikowanych porad.

Uzupełnieniem artykułów są atrakcyjne galerie zdjęciowe oraz materiały multimedialne (w tym ponad 300 materiałów video). Ponadto użytkownicy mogą skorzystać z praktycznych, spersonalizowanych narzędzi. Wśród nich znalazły się m.in. specjalny kalendarz ciąży, szczegółowe kalendarze rozwoju dziecka wraz z newsletterami, kalendarz dni płodnych, kalkulator ciąży i terminu porodu, baza imion i wiele innych.

Nowa odsłona portalu Babyonline.pl

Nowy serwis jest przejrzysty i estetyczny wizualnie, prezentuje się w błękitnych kolorach, zmieniono również logotyp. Layout jest nowoczesny, prosty i czytelny. Serwis ma nowy intuicyjny układ stron - użytkownik ma pod ręką wszystkie najważniejsze tematy i zagadnienia. Uporządkowane menu główne, szczegółowa nawigacja boczna oraz logiczny układ strony ułatwiają poruszanie się po serwisie

Zmieniono całkowicie konstrukcję stron artykułu: wprowadzono system rozbudowanych linków i powiązanych treści. Rodzice znajdą w serwisie wyczerpujące odpowiedzi na każdy temat, zarówno na ogólnym jak na  szczegółowym poziomie.

Tworząc nowe Babyonline chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom rodziców, którzy szukają wiarygodnych i sprawdzonych przez ekspertów porad. Nowe Babyonline ma zapewnić rodzicom komplet potrzebnej wiedzy zaprezentowanej w nowoczesny i bardzo przystępny sposób.” – komentuje zmiany Karolina Stępczyńska, dyrektor działu on-line Edipresse Polska SA.

Za relaunch serwisu odpowiada Beata Zawistowska, zastępca dyrektora działu on-line Edipresse Polska SA.

Nowe Babyonline.pl wsparte jest kampanią reklamową obejmująca internet (serwisy Edi-Net), prasę (tytuły własne Edipresse Polska SA) oraz działania marketingowe w wyszukiwarkach internetowych. Kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy parentingowej Edipresse Polska SA.

Babyonline.pl to jeden z pierwszych serwisów dla rodziców na polskim rynku internetowym. Serwis powstał w 2007 roku. W chwili obecnej serwis odwiedza 375 238 realnych użytkowników, którzy generują   3 031 284 odsłon miesięcznie. [Dane: Megapanel PBI/Gemius, X 2013, grupa: internauci 7+]

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)