POLECAMY

Zupełnie nowe Babyonline.pl!

Od 15 stycznia 2014 roku Babyonline.pl ma nową odsłonę. Zmieniona została nie tylko kolorystyka, projekt graficzny, ale przede wszystkim struktura serwisu.

Od 15 stycznia 2014 roku Babyonline.pl ma nową odsłonę. Zmieniona została nie tylko kolorystyka, projekt graficzny, ale przede wszystkim struktura serwisu. Serwis jest teraz bardziej funkcjonalny i przyjazny użytkownikowi. Zmianom uległy również strony treści.

 

Nowa odsłona portalu Babyonline.pl

 

Wydawca wykorzystał wiedzę i wieloletnie doświadczenie największej redakcji parentingowej Edipresse Polska SA, która stworzyła koncepcję i zaproponowała zupełnie nową jakość serwisu. Nowe Babyonline.pl bazuje na eksperckich treściach - oferuje użytkownikom bogatą i różnorodną bazę materiałów dla rodziców. Aż dwudziestu trzech ekspertów - lekarzy i specjalistów, m.in. z Instytutu Matki i Dziecka - czuwa nad jakością i wiarygodnością publikowanych porad.

Uzupełnieniem artykułów są atrakcyjne galerie zdjęciowe oraz materiały multimedialne (w tym ponad 300 materiałów video). Ponadto użytkownicy mogą skorzystać z praktycznych, spersonalizowanych narzędzi. Wśród nich znalazły się m.in. specjalny kalendarz ciąży, szczegółowe kalendarze rozwoju dziecka wraz z newsletterami, kalendarz dni płodnych, kalkulator ciąży i terminu porodu, baza imion i wiele innych.

Nowa odsłona portalu Babyonline.pl

Nowy serwis jest przejrzysty i estetyczny wizualnie, prezentuje się w błękitnych kolorach, zmieniono również logotyp. Layout jest nowoczesny, prosty i czytelny. Serwis ma nowy intuicyjny układ stron - użytkownik ma pod ręką wszystkie najważniejsze tematy i zagadnienia. Uporządkowane menu główne, szczegółowa nawigacja boczna oraz logiczny układ strony ułatwiają poruszanie się po serwisie

Zmieniono całkowicie konstrukcję stron artykułu: wprowadzono system rozbudowanych linków i powiązanych treści. Rodzice znajdą w serwisie wyczerpujące odpowiedzi na każdy temat, zarówno na ogólnym jak na  szczegółowym poziomie.

Tworząc nowe Babyonline chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom rodziców, którzy szukają wiarygodnych i sprawdzonych przez ekspertów porad. Nowe Babyonline ma zapewnić rodzicom komplet potrzebnej wiedzy zaprezentowanej w nowoczesny i bardzo przystępny sposób.” – komentuje zmiany Karolina Stępczyńska, dyrektor działu on-line Edipresse Polska SA.

Za relaunch serwisu odpowiada Beata Zawistowska, zastępca dyrektora działu on-line Edipresse Polska SA.

Nowe Babyonline.pl wsparte jest kampanią reklamową obejmująca internet (serwisy Edi-Net), prasę (tytuły własne Edipresse Polska SA) oraz działania marketingowe w wyszukiwarkach internetowych. Kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy parentingowej Edipresse Polska SA.

Babyonline.pl to jeden z pierwszych serwisów dla rodziców na polskim rynku internetowym. Serwis powstał w 2007 roku. W chwili obecnej serwis odwiedza 375 238 realnych użytkowników, którzy generują   3 031 284 odsłon miesięcznie. [Dane: Megapanel PBI/Gemius, X 2013, grupa: internauci 7+]

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)