Na podłodze, na komodzie i umywalce...

Czytasz dwuznaczne wpisy koleżanek na Facebooku i zastanawiasz się o co chodzi? A może właśnie zauważyłaś, że Kasia lubi na komodzie w korytarzu i z wypiekami na twarzy rozsyłasz tą informację do innych dziewczyn. Oto nowy sposób na kampanię społeczną.
/ 23.10.2014 07:38

Czytasz dwuznaczne wpisy koleżanek na Facebooku i zastanawiasz się o co chodzi? A może właśnie zauważyłaś, że Kasia lubi na komodzie w korytarzu i z wypiekami na twarzy rozsyłasz tę informację do innych dziewczyn. Oto nowy sposób na kampanię społeczną.

Na podłodze, na komodzie i umywalce...

Fot. Fotolia

Akcja nie jest nowa, trwa od 2010 roku!

Trzeba przyznać, że brzmi bardzo dwuznacznie. Szczególnie jeżeli nagle jakiś mężczyzna zauważy, że dwadzieścia jego koleżanek, za pomocą portalu społecznościowego, postanowiło podzielić się najintymniejszymi wyznaniami. Nie chodzi tu jednak o to gdzie, która pani chciałaby doznać przyjemności fizycznej, ale o to, gdzie kładzie torebkę. I chociaż sam pomysł położenia części garderoby wydaje się banalny, skutecznie intryguje niewtajemniczonych.
I tak oto, za pomocą marketingu szeptanego, każda właścicielka damskiej (i nie tylko) torebki pragnie poznać sekret.

Pomysłodawczynią facebookowej akcji jest fundacja Susan G. Komen for the Cure, która prowadzi walkę z rakiem piersi. Pamiętając o tym, że październik jest miesiącem walki z chorobą, wiele kobiet przyłączyło się do akcji. Zamiarem fundacji było zainteresowanie tematem jak największej liczby kobiet.  Pomysł okazał się udany między innymi z tego względu, że zaintrygowani mężczyźni zaproponowali podobną akcję. W odpowiedzi na pytanie - jak lubisz oglądać mecz - padały podobne do kobiet, dwuznaczne sformułowania.

W ramach przypomnienia dodajmy, że poprzednia akcja prowadzona była pod hasłem: „Jakiego koloru nosisz bieliznę?” a informacja o niej pojawiła się w każdym wydaniu serwisu informacyjnego. Pamiętajmy, że profilaktyka to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim realne działanie.

Zobacz: Jak zbadać swoje piersi?

Redakcja poleca

REKLAMA