POLECAMY

Madonna i Lourdes projektują

3 sierpnia do wybranych sklepów amerykańskiej sieci Macy's trafi kolekcja ubrań i dodatków zaprojektowanych przez Madonnę oraz jej czternastoletnią córkę Lourdes.

3 sierpnia do wybranych sklepów amerykańskiej sieci Macy's trafi kolekcja ubrań i dodatków zaprojektowanych przez Madonnę oraz jej czternastoletnią córkę Lourdes.

Kolekcja o nazwie "Material Girl" inspirowana jest szalonymi latami 80-tymi i ówczesnym wizerunkiem królowej popu, a dokładniej rzecz biorąc tym, jaki gwiazda prezentowała w filmie "Rozpaczliwie poszukując Susan". Sukienki, spódnice, żakiety, jeansy oraz wszelkie dodatki będą kosztować od 12 do 40 dolarów, a twarzą kampanii reklamowej będzie oczywiście córka gwiazdy.

Czy kolekcja ta nie jest jednak zbyt wyzywająca biorąc pod uwagę wiek jej odbiorców? Vintage zawsze jest w modzie, lecz mimo to wydaje mi się, że Madonna spóźniła się z wypuszczeniem tej linii o jakieś dwadzieścia pięć lat. Kiedyś kolekcja ta zniknęłaby ze sklepowych półek w trymiga, teraz jednak jest mało prawdopodobne, żeby dzisiejsze nastolatki chciały się przemienić w klony królowej, skoro na horyzoncie co rusz pojawia się jakaś nowa godna naśladowania gwiazdka...
 

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/8 lat temu
heh no ujdzie w tłuku ta kolekcja ;)