Starszeństwo kart następujące: K (najstarsza), D, W, A, 10, 9, 8 i 7 – najmłodsza. Król wart jest jedno oczko, natomiast pozostałe karty – nic. Rozdaje się po 5 kart każdemu graczowi. Górną kartę pozostałej talii odkrywa się. Kolor tej karty – to atu. Po rozdaniu przeciwnik rozdającego może próbować dokupić karty. Rozdający, w zależności od posiadanych kart, zgadza się lub odmawia. Jeśli rozdający wyraził zgodę – wydaje przeciwnikowi z talii tyle kart ile tamten zrzucił swoich. Następnie w ten sam sposób dokupuje rozdający.
Jeśli nie padła taka propozycja lub została odrzucona – rozgrywkę przeprowadza się bez dokupowania kart. Natomiast gracz, który nie zaproponował dokupienia kart lub odrzucił taką propozycję, zobowiązany jest do pobrania trzech wziątek, w przeciwnym wypadku – zostanie ukarany wcześniej ustaloną kwotą pieniędzy.
Podczas swojego ruchu, gracz powinien poinformować przeciwnika o posiadaniu Króla. Za informację o każdym K gracz otrzymuje 1 oczko.
Pierwszy ruch należy do przeciwnika rozdającego, kolejny – do pobierającego wziątkę. Na zagraną kartę należy dokładać kartę tego samego koloru, przy braku takiej – kartę atutową. Po rozgrywce podliczane są oczka. Ten, kto pobrał 3-4 wziątki zapisuje sobie 1 oczko. Za 5 pobranych wziątek gracz otrzymuje 2 oczka.
Zagrane karty należy składać do oddzielnej talii. Kolejne rozdanie przeprowadza się z pozostałej talii kart. Wygrywa gracz, który jako pierwszy uzbiera w ciągu 1 – 2 rozdań 5 oczek. Po zakończeniu pierwszej tury gry rozdającym zostaje przeciwnik poprzedniego rozdającego.
Źródło: Wydawnictwo KARUZELA