POLECAMY

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Biała smukła butelka z mlecznego szkła, zatkana różowym kapslem a na niej projektant Karl Lagerfeld. Tak prezentuje się etykieta butelki z limitowanej edycji Coca-Coli Light we Francji.
Biała smukła butelka z mlecznego szkła, zatkana różowym kapslem a na niej projektant Karl Lagerfeld. Tak prezentuje się etykieta butelki z limitowanej edycji Coca-Coli Light we Francji.

Jak donosi Women's Wear Daily, guru mody w kucyku rozpoczął nową kampanię reklamową dla światowego giganta napojów gazowanych, w której występują jego ulubieni modele Coco Rocha i Baptiste Giacobini.

Coca-Cola Light wg. Karla Lagerfelda

W związku z promocją Lagerfeld zaprojektował białą butelkę z aluminiowym kapslem w kolorze soczystego różu i prostą czarną grafiką przedstawiającą słynną sylwetkę projektanta. Jest łatwo rozpoznawalna dzięki wysokiemu kołnierzowi, szpiczastym butom i charakterystycznemu kucykowi.

Coca-Cola Light wg. Karla Lagerfelda

Pierwsze reklamy promujące pojawią się we Francji pod koniec kwietnia. Pojawią się w magazynach i na billboardach, między innymi w domu handlowym Galeries Lafayette, w którym, podobnie jak w paryskim trendsetterskim butiku Colette, kupić będzie można opakowaną butelkę z limitowanej edycji (z otwieraczem z tej samej serii) za 47 euro .Lagerfeld, wierny zwolennik niskokalorycznych artykułów konsumpcyjnych, zdradził magazynowi Women's Wear Daily, że uwielbia pić Coca-Colę Light z delikatnego szklanego kielicha. Zdaniem kreatora dopiero wtedy napój uwydatnia swój smak.

Coca-Cola Light wg. Karla Lagerfelda

W reklamie produktu kokieteryjna Rocha sączy napój z ulubionego kieliszka Lalique Lagerfelda. Ubrana jest w urocze czarne szorty, białą koszulę i rękawiczki bez palców czyli  wszystko z wiosennej kolekcji projektanta.

Coca-Cola Light wg. Karla Lagerfelda

Warto dodać, że Coca- Cola, powstała pod koniec XIX wieku podczas swojej 100 letniej historii przeszła wiele zmian wizualnych.  A stroje dla niej, podobnie jak dla lalek Barbie projektowali najwięksi kreatorzy mody.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Są niezwykle kolorowe i interesujące. Kształt najbardziej rozpoznawalnej butelki na świecie to idealne miejsce dla odważnych projekcji.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

 Powyżej znajduje się pierwsza reklama gazowanego napoju, sprzedawanego w aptekach jako lek na niestrawność.  Jego cena wynosiła 5 centów za kubeczek.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Metamorfozom poddawane są nie tylko szklane butelki, ale również aluminiowe puszki.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Mimo iż na każdej butelce jest i napis w innym języku, wszyscy wiedzą co jest napisane.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Tak wyglądała butelka napoju w połowie lat 70- tych. Trudno powiedzieć, żeby był to atrakcyjny design.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Miejsce na napojach znaleźli również bohaterowie sagi Gwiezdne Wojny.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Imitacja świątecznej zgrzewki Coca- Coli z końca XIX wieku.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Ulubienica publiczności, Brzydula Betty doczekała się swojej butelki.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Manolo Blahnik, słynny projektant obuwia damskiego postanowił zaprojektować etykietę.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Moschino posunęło się nieco dalej i ozdobiło butelkę formami przestrzennymi.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda

Okazjonalne, bożonarodzeniowe wydanie, w okrągłych buteleczkach, przypominają nieco czarodziejski eliksir.

Coca-Cola Light według Karla Lagerfelda
fot. limcorp.net, articles0.designinterviews.com,coca-colaconversations.com,

Karolina Wojciechowska
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (4)
/8 lat temu
z wielką przyjemnością kupiła bym litami te kolę :))...
/9 lat temu
reklama..
/9 lat temu
Fajowskie!!!
POKAŻ KOMENTARZE (1)