Kodeks Zdrowego Życia - kampania edukacyjna

We wrześniu ruszyła kampania edukacyjna na rzecz popularyzacji Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie. Za działania z mediami odpowiada agencja TBWA\PR, natomiast TBWA\TELESCOPE opracuje i zrealizuje na potrzeby kampanii film animowany oraz komiks.
/ 24.10.2007 22:57
We wrześniu ruszyła kampania edukacyjna na rzecz popularyzacji Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie. Za działania z mediami odpowiada agencja TBWA\PR, natomiast TBWA\TELESCOPE opracuje i zrealizuje na potrzeby kampanii film animowany oraz komiks.

Celem kampanii jest propagowanie zdrowego stylu życia, wzbudzenie zainteresowania Kodeksem wśród lekarzy, a także edukacja dziennikarzy na temat profilaktyki pierwotnej nowotworów.

W ramach projektu Agencja TBWA\PR odpowiada za przeprowadzenie i organizację kompleksowych działań medialnych. Agencja min. poprowadzi cykl seminariów w całym kraju z udziałem regionalnych Centrów Onkologii, ekspertów, przedstawicieli stowarzyszeń lekarskich oraz mediów. Zajmie się także oprawą medialną licznych wydarzeń specjalnych przewidzianych podczas kampanii, a także odpowie za realizację komunikacji z lekarzami.

TBWA\TELESCOPE opracował i zrealizował film animowany prezentujący wszystkie zasady Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem. Spot emitowany będzie w kinach a także
w kanałach telewizji publicznej i prywatnej.

Film przygotowali Krzysztof Kokoryn - absolwent wydziału malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Wojciech Kliczka - absolwent wydziału grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)