POLECAMY

Design by Śliwka Nałęczowska – startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu. W Jury Lidia Kalita!

Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.
/ 7 miesięcy temu
Design by Śliwka Nałęczowska – startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu. W Jury Lidia Kalita!

Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić swoje portfolio.

Zadaniem uczestników będzie opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 marca do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Laureatów wyłoni jury pod przewodnictwem Lidii Kality, na podstawie oceny walorów artystycznych i użytkowych przesłanych prac. W wyborze zwycięzców będą brały udział m.in.: Agnieszka Stopyra, ceniona ilustratorka i graficzka; Sonia Bohosiewicz, aktorka, piosenkarka i miłośniczka designu; oraz Paulina Sykut-Jeżyna, dziennikarka i pasjonatka dobrego stylu. Szczegółowe zasady uczestnictwa w konkursie Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

Autorzy zwycięskich prac zostaną ogłoszeni w połowie czerwca br. Dla laureatów trzech pierwszych miejsc przewidziano nagrody finansowe (w wysokości, odpowiednio, 10 tys. zł za pierwsze miejsce, 7 tys. złotych za drugie miejsce i 5 tys. za trzecie) oraz praliny. Ponadto autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od czwartej do dziesiątej, otrzymają zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzyma szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja KORE. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronami medialnymi konkursu są: Wirtualna Polska, Polki.pl i Poradnik Domowy.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)