Na temat autorskiej linii kosmetyków Rihanny mówi się już od trzech lat, kiedy to piosenkarka zarejestrowała nazwę Fenty Beauty w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych. Do tej pory jednak artystka nie miała czasu na poważnie zająć się marką. W większości wywiadów podkreślała jednak, że nie porzuciła pomysłu i z pewnością kiedyś do niego wróci.
To najmodniejszy kolor włosów tej jesieni!
I nareszcie! Świat obiegła informacja, że 8 września do oficjalnej sprzedaży na całym świecie trafią pierwsze kosmetyki z linii Fenty Beauty sygnowane przez Rihannę. Reklamowane są hasłem „the new generation of beauty".
Produkty dostępne będą w perfumeriach Sephora. Będzie je można również kupić za pośrednictwem sieci brytyjskich luksusowych domów towarowych Harvey Nichols. Plotka głosi, że cała linia będzie dostępna również w Polsce. Z pierwszych zapowiedzi wynika, że kolekcja będzie się opierać na rozświetlaczach, błyszczykach i podkładach, których ma być aż... 40 odcieni!
Czy wy też nie możecie doczekać się zakupów?
Sprawdź najważniejsze trendy na sezon jesień-zima 2017/2018