Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Anja Rubik po raz kolejny pokazuje klasę. Tym razem w kampanii jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie domów mody. W kolekcji na wiosnę/lato 2013 Anja Rubik w zmysłowym, bardzo klasycznym wydaniu...
/ 12.10.2012 06:46

Anja Rubik po raz kolejny pokazuje klasę. Tym razem w kampanii jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie domów mody. W kolekcji na wiosnę/lato 2013 Anja Rubik w zmysłowym, bardzo klasycznym wydaniu...

Yves Saint Laurent w nowej odsłonie to nie tylko nowa nazwa i logo. Nowy dyrektor artystyczny Heidi Slimane  to też odświeżenie wizerunku jednego z najbardziej poważanych domów mody i tchnienie nowej energii. Slimane wywołuje kontrowersje, zaskakuje, dokonuje odważnych wyborów. Ale jak widać po sesji i rozgłosie, bardzo słusznych. Wciąż budzi zainteresowanie.

Anji Rubik przypadł zaszczyt prezentowania tego znanego domu w nowym, świeżym wydaniu. Tym razem piękną modelkę możemy podziwiać w czarno-białej sesji. Klasyczny szyk w połączeniu z kobiecą zmysłowością. Doskonałe kadry autorstwa samego Simane, bardzo dobra kolekcja i wspaniałe Anja. To chyba przepis na sukces.

Anja prezentuje kolekcję zainspirowaną modą męską: świetnie skrojone smokingi, garnitury, peleryny, a do tego seksowne szpilki. Simane, po raz kolejny, pokazuje, że moda inspirowana garderobą męska może być seksowna i wciąż zachwycająca. Smokingi i peleryny to już tradycja domu mody Saint Laurent Paris, zapoczątkowana jeszcze w latach 60-tych. Ale wciąż inspirująca, piękna, zmysłowa... Zresztą oceńcie sami.

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

Zmysłowa Anja Rubik dla Saint Laurent Paris

fot. Saint Laurent Paris

Redakcja poleca

REKLAMA