Wiosenna kolekcja Cropp

Naturalność z odrobiną ekstrawagancji w streetowym, sportowym lub romantycznym stylu
/ 22.02.2010 10:39
W tym sezonie CROPP stawia na lekko wykręconą klasykę. Dowodem na to jest kolekcja chłopięca. Chłopak CROPP lubi wyróżniać się z otaczającej go szarości, nie siląc się przy tym na sztuczną oryginalność.

W bardzo młodzieżowej linii Street&Style znajdzie więc dla siebie ciuchy na każdą okazję. Liczyć się będzie melanż prostoty i wygody z nowymi trendami. Na pozór niewinnie klasyczna forma kryje modowe szaleństwo w kontrastowych połączeniach materiałów i kolorów, z czernią i szarością na czele. Diabeł, jak to diabeł, przejął szczegóły – designerskie guziki, metki, hafty czy zamki. Obok kraciastych flaneli pojawiają się nylony, nadruki zostały opanowane przez roboty i postaci komiksowe, a pokerowym zagraniem może okazać się karciany motyw... pokera.

W równie stylowej linii Sport&Style, sportowe i wygodne ciuchy dla wielbicieli miejskiej adrenaliny inspirowane są nowymi technologiami i ulicznym luzem. Tkaniny kontrastują ze sobą jakością lub błyskiem, tworząc niebanalne połączenia. Królują na nich paski, cieniowania i motywy układające się w rytmiczne, monochromatyczne nadruki. Na t-shirtach nie brak oldschoolowej typografii i fotonadruków, a tematycznie jest naprawdę kosmicznie.

Dziewczyna CROPP też nie może narzekać na mały wybór. W najbardziej sportowej linii CHILLIN znajdzie wygodne ciuchy ze streetowym zacięciem, w czystych kolorach, wzmocnionych neonowymi akcentami i wyrazistymi geometrycznymi nadrukami. Zadziornej i niebanalnej dziewczynie spodobają się też odważne, charakterystyczne dla kolekcji CROPP nadruki w streetowej linii BITTER SWEET.

Bardziej wysublimowana, dziewczęca kolorystyka oparta na beżach, szarościach i koralowym różu, pojawia się w linii WONDERLAND, bajkowej i trochę efemerycznej, inspirowanej akwarelą i odręcznym rysunkiem. Wiosenny romantyzm sięga zenitu w linii NEARLY 90 ROSES. Jakby wyjęta prosto z lat 90., słodka i nieco infantylna, z przewodnim motywem róż, jest skierowana do dziewczyn, które nie poddają się stereotypom, a modę traktują z przymrużeniem oka.

Redakcja poleca

REKLAMA