Wiosenna kampania Tous z Jennifer Lopez

Piosenkarka, aktorka nominowana do Złotego Globu, tancerka została twarzą w wiosennej kampanii reklamowej Tous – firmy, której biżuterię i akcesoria można kupić w Nowym Jorku, Tokio, Londynie i Warszawie.
/ 08.04.2011 07:05

Piosenkarka, aktorka nominowana do Złotego Globu, tancerka została twarzą w wiosennej kampanii reklamowej Tous – firmy, której biżuterię i akcesoria można kupić w Nowym Jorku, Tokio, Londynie i Warszawie.

Słynna ikona popkultury, gospodarz dziesiątej edycji programu „American Idol”, wokalistka, modelka wciela się w nową rolę. A Tous potwierdza, że na rynku ekskluzywnej biżuterii i akcesoriów staje się silną, globalną marką. Najnowsza kampania Tous z pewnością poruszy zarówno kobiety jak i mężczyzn, bo autorem zdjęć Lopez jest słynna fotografka Ellen Von Unverth. Jej doskonałe fotografie kobiet wypełnia erotyczna i zmysłowa atmosfera.

„Jesteśmy niesłychanie szczęśliwi z faktu, że Jennifer wesprze nas w wiosennej kampanii – przyznała Rosa Tous. To nie tylko piękna kobieta, ale również utalentowana aktorka, muzyk i tancerka. „Łączy nas podobnie podejście do wartości rodzinnych. A Tous to rodzinny biznes” – dodał Salvador Tous, mąż Rosy i właściciel firmy. „Jesteśmy przekonani, że Jennifer będzie wspaniałym rzecznikiem firmy. Jest prawdziwa i charyzmatyczna. Nadaje się idealnie do reprezentowania marki."

Jennifer Lopez swoją współpracę z Tous skomentowała z wdziękiem: „Miś Tous należy do moich ulubionych. I wiemy dobrze, że wszystkie dziewczyny kochają diamenty."

Jennifer Lopez dla Tous

Jennifer Lopez dla Tous