Na parterze i poziomie -1 usytuowano pierwsze w naszym kraju salony domów mody Gucci, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani oraz Lanvin. Na tych samych poziomach zaplanowano również największy w Polsce salon Diesel, jako jedyny flagowy butik marki w tym rejonie Europy i jeden z nielicznych na świecie oferujący ekskluzywną linię Diesel Black Gold. Parter to ponadto butik Likus Concept Store, mający w ofercie kolekcje takich marek, jak: Balmain, Ring, Silent, Ann Demeulemeester, Damir Doma, John Galliano, Michael Kors, Maison Martin Margiela, Rick Owens, Viktor&Rolf.
Pierwsze i drugie piętro to indywidualnie zaaranżowana przestrzeń handlowa, w której zaplanowano cornery wielu marek: Balenciaga, Chloé, Céline, D&G, Jil Sander, Dsquared2, Alexander McQueen, McQ, Stella McCartney, Givenchy, Jimmy Choo, Brioni, Dries Van Noten, Paul Smith, Viktor&Rolf, Marc Jacobs, LaPerla, V.Branquinho. Na pierwszym piętrze znalazły się kolekcje męskie, a na drugim – damskie i dziecięce. W ofercie dla klientów najmłodszych dostępne są linie Gucci Kids, Lanvin Petite i Stella McCartney Kids.
Kolejne piętro domu mody vitkAc to Home Concept, w całości dedykowany aranżacji wnętrz. Znajdziemy tam takie marki jak: Armani Casa, Fendi Home, Missoni Home, Baxter, Flexform, Driade, Matteo Grassi/Bonacina Pierantonio oraz duńskie Gubi i belgijskie Pastoe, ponadto kilka firm oświetleniowych: Manooi, Davide Droppi, Barovier&Toso oraz Terzani.
Oprócz powierzchni handlowej w Wolf Bracka znajdować się będą restauracja, vinoteka, delikatesy oraz ośrodek spa.