Torebkę Louis Vuitton nosiła już żona Napoleona III – cesarzowa Eugenia. Dziś sięgają po nią zarówno zagraniczne, jak i polskie gwiazdy, m.in. Penelope Cruz, Kate Moss, Jennifer Lopez, Madonna czy Joanna Horodyńska. Na czym polega sukces firmy, która istnieje już od 155 lat? Na najwyższej jakości – każda torba jest wykonywana ręcznie i poddawana bezlitosnym testom wytrzymałości. Słynny monogram LV stał się przecież synonimem luksusu. Nie dziwi więc, że dbałość o wizerunek to w tym przypadku także walka z fałszywkami, bo Louis Vuitton to najczęściej podrabiana marka. Jedynie kilka procent toreb na świecie sygnowanych monogramem LV to oryginalne egzemplarze. Ich cena zaczyna się od około 2 tysięcy złotych, a kończy na niewyobrażalnie dużych kwotach. Jednak każdego roku blisko 400 osób płaci nawet kilkakrotnie więcej za wykonanie egzemplarza na specjalne zamówienie. Cóż, luksus kosztuje...
na zdj. Agata Rubik
na zdj. Uma Thurman
na zdj. Kinga Rusin
na zdj. Angelina Jolie
na zdj. Hanna Lis i Tomasz Lis