Nowy salon i kolekcja marki Aryton - galeria

Polska marka Aryton świętowała potrójną okazję. W eleganckich wnętrzach nowego salonu w warszawskiej galerii handlowej Klif zaproszeni goście mieli okazję przyjrzeć się bliżej kolekcji jesień-zima 2010/11, a także obejrzeć prapremierowy pokaz kolekcji wiosna-lato 2011. Okazją do świętowania była też zmiana logo marki. Przejrzysta, lekka forma, połączona z rokiem założenia firmy odzwierciedla fakt, że Aryton jest nowoczesną firmą z doskonałymi 20-letnimi tradycjami. W kameralnym evencie wzięło grono gości ze świata mody oraz showbusinessu, którzy przy lampce szampana podziwiali najnowsze trendy w wydaniu classic elegance.

/ 10.09.2010 17:13 POWRÓT DO ARTYKUŁU
Nowy salon i kolekcja marki Aryton - galeria
W kolorystyce wyróżniał się kamel, to kolor szczególnie mocno eksponowany w tendencjach na sezon jesień/zima 2010/11. Występuje w okryciach wierzchnich, dzianinach, skórach, akcesoriach i wykończeniach.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)