POLECAMY

Nowa kolekcja ubrań Michaela Michalsky'ego w sklepach Tchibo

Już po raz trzeci Tchibo wraz z projektantem Michaelem Michalskym stworzyli niezwykłą kolekcję ubrań sygnowanych marką Mitch & Co. SPRING COLLECTION 2008 pojawi się wyłącznie w sklepach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w środę, 12 marca 2008 roku*.
Już po raz trzeci Tchibo wraz z projektantem Michaelem Michalskym stworzyli niezwykłą kolekcję ubrań sygnowanych marką Mitch & Co. SPRING COLLECTION 2008 pojawi się wyłącznie w sklepach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w środę, 12 marca 2008 roku*.

Tchibo po raz kolejny udowadnia, że design, indywidualizm, bardzo dobra jakość i atrakcyjna cena nie wykluczają się wzajemnie. Wręcz przeciwnie – tworzą doskonałe połączenie w kolekcji Mitch & Co. SPRING COLLECTION 2008.Nowa kolekcja ubrań Michaela Michalsky’ego w sklepach Tchibo

Mitch & Co. powraca! Najnowsza kolekcja stworzona przez Tchibo i Michaela Michalsky’ego, zainspirowana morskim klimatem, jest na wskroś miejska. Została zaprojektowana z myślą o ludziach młodych, bawiących się modą, chcących się wyróżniać. SPRING COLLECTION 2008 jest wierna podstawowym zasadom Tchibo: modny design, bardzo dobra jakość i atrakcyjna cena. Krótko mówiąc – Michalsky w najlepszym wydaniu!

Produkty z najnowszej kolekcji Mitch & Co. charakteryzują się dopracowaną w detalach, efektowną prostotą. Wykorzystują najlepsze materiały i świetny design. Są również przyjazne dla ciała, a materiały mające bezpośredni kontakt ze skórą zostały sprawdzone pod kątem zawartości szkodliwych substancji.
Różnorodność stylów SPRING COLLECTION 2008 gwarantuje możliwość doskonałego wyboru stroju na każdą okazję. Od dopasowanych fasonów po sportowe kroje – każdy znajdzie coś dla siebie. W skład kolekcji wchodzą ubrania i akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Są to między innymi: stylowy trencz, sportowe bluzy, T-shirty, modne swetry, pasek, buty i torby.

Kolekcja Mitch & Co. pojawi się w sklepach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w środę*, 12 marca 2008 r. i będzie dostępna do wyczerpania asortymentu. Adresy sklepów Tchibo znajdują się na stronie www.tchibo.pl

Mitch & Co. – modny design i indywidualny styl
Mitch & Co. stała się marką rozpoznawalną i cenioną zarówno na polskim, jak i europejskich rynkach mody. Współpraca Tchibo i Michaela Michalsky’ego rozpoczęła się ponad rok temu. Pierwsza kolekcja Mitch & Co. SUMMER COLLECTION 2007 pojawiła się w sklepach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w czerwcu, druga – SPA & SPORSTWEAR COLLECTION – w sierpniu 2007 roku. Obydwie cieszyły się dużym zainteresowaniem i zostały niezwykle pozytywnie odebrane przez polskich i europejskich konsumentów. Ten sukces utwierdził Tchibo i Michaela Michalsky‘ego w decyzji o kontynuowaniu współpracy. Następna kolekcja Mitch & Co. zawita do polskich sklepów jesienią tego roku.

Lubisz niespodzianki? Przyjdź do Tchibo!
Tchibo reprezentuje unikalny na polskim rynku model biznesowy: łączy specjalistyczną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów nieżywnościowych, oferowanych w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie”. Co tydzień klienci sklepów Tchibo są zaskakiwani nową ofertą tematycznych kolekcji, które obejmują niemal wszystkie kategorie produktów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w innym modna odzież, a w kolejnych – sprzęt sportowy czy elektronika. Nowa kolekcja ubrań Michaela Michalsky’ego w sklepach TchiboW każdej kolekcji można kupić około 30 produktów, które do siebie pasują i uzupełniają się. Artykuły są praktyczne i estetyczne, wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo. Dostępne są do wyczerpania asortymentu. Ich jakość jest potwierdzona znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise). Więcej informacji: www.tchibo.pl

* W sklepach warszawskich kolekcje dostępne są od poniedziałku.

Informacje o Tchibo:
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 50 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi, stała się detalistą najwyższej klasy, który zatrudnia ponad 12,5 tys. pracowników w całej Europie i ma ponad 60 tys. punktów sprzedaży.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łącząc profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów nieżywnościowych, oferowanych w cyklu tygodniowym. Od wielu lat Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy. We wrześniu 2005 r. firma otworzyła w Polsce pierwszy sklep i stoisko „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie”. Obecnie sieć obejmuje 18 sklepów (w tym dwa sklepy typu outlet)
i ponad 70 stoisk.
„Nieustannie muszę się rozwijać. Nie ma nic nudniejszego, niż projektant, który powtarza swoje pomysły”.
Michael Michalsky, projektant

Więcej informacji: www.tchibo.pl
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)