Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25-35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style. Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 20 salonach w całej Polsce. Ich adresy znajdziecie na www.mohito.pl. Przykładowe ceny ubrań ze zdjęć: sukienki - 119.90, 129.90 i 139.90 zł, spódnice - 119.90 i 129.90 zł, kurtki - 129.90 (zielona) i 399.90 zł (czarna), koszule - 29.90 i 89.90 zł, bluzki - 59.90 i 89.90 zł, szary żakiet - 119.90 zł, dżinsy - 129.90 zł, szorty - 89.90 zł, bransolety - 24.90 i 29.90 zł, paski - 39.90 i 79.90 zł, korale - 59.90 zł, szara torba - 119.90 zł.
Źródło: materiały prasowe Mohito
1
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
2
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
3
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
4
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
5
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
6
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
7
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
8
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
9
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
10
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
11
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
12
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
13
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
14
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
15
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
16
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
17
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
18
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
19
z
19
fot. materiały prasowe Mohito
Mohito na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Kolekcja marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.
-10% na zakupy za min. 99 zł lub -20% na zakupy za min. 199 zł. Rabaty nie łączą się z innymi promocjami oraz nie dotyczą produktów Hebe Partner. Oferta i szczegóły w aplikacji Hebe i na hebe.pl.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy niespodziankę w postaci 20% rabatu! Promocja obejmuje cały asortyment z wyłączaniem przecenionych produktów. Niektóre marki mogą być wyłączone a akcji rabatowej. Oferta dostępna na butsklep.pl i w naszym sklepie stacjonarnym. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat obowiązuje w salonach regularnych i na www.ochnik.com przy zakupie nieprzecenionych produktów z kolekcji Wiosna-Lato 2024 za min. 199 zł. Szczegóły dostępne w salonach i na stronie www.
Rabat 20% na całą markę Dr Irena Eris. Oferta dostępna na www.sklep.drirenaeris.com. Nie łączy się z innymi promocjami, nie dotyczy Prosystem Home Care oraz voucherów prezentowych. Szczegóły na stronie www.