Joanna Horodyńska stylistką Prima Moda

W celu wzmocnienia rozpoznawalności marki oraz umocnienia wizerunku firmy jako kreatora mody w sektorze obuwia - PRIMA MODA rozpoczyna intensywną kampanię marketingową.
/ 30.03.2008 23:21
W celu wzmocnienia rozpoznawalności marki oraz umocnienia wizerunku firmy jako kreatora mody w sektorze obuwia - PRIMA MODA rozpoczyna intensywną kampanię marketingową.

Joanna Horodyńska stylistką Prima ModaIntensywna kampania marketingowa Prima Mody
Ambasadorem i oficjalnym stylistą marki została Joanna Horodyńska – autorytet w branży modowej, trendsetter, stylistka, która wspólnie z Prima Moda rozwijać będzie swoją edukacyjną misją promowania mody i stylizacji w Polsce.

Plenerowa sesja wizerunkowa
W celu wzmocnienia marki i promowania kolekcji wiosna – lato 2008 wybrano Rzym jako miejsce sesji plenerowej.

Zdjęcia, przy stylizacji których pracowała Joanna Horodyńska, od 1 marca będzie można zobaczyć na powierzchniach wielkoformatowych i tramwajach w Warszawie oraz w prasie kobiecej. Na najpopularniejszych portalach internetowych pojawią się bannery promujące markę. Wsparciem kampanii są działania Public Relations: współpraca z topowymi magazynami (m.in. Elle, Wysokie Obcasy), pokazy mody czy współpraca przy eliminacjach i finale Oskarów Fashion.

Intensywna kampania marketingowa Prima ModyLiftingi Salonów Prima Moda
Uzupełnieniem kampanii są przeprowadzone, w celu uatrakcyjnienia i ujednolicenia wizerunku firmy, liftingi Salonów w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie. Zaaranżowano zmianę wystroju wnętrz i witryn Salonów – zaprojektowano nowe meble, wprowadzono nową kolorystykę i elementy dekoracyjne. Stylowy design odpowiada Klientkom Prima Mody - kobietom świadomym, nowoczesnym i pewnym siebie. Kobietom znającym światowe trendy oraz doceniającym oryginalność kolekcji.

Rozwój sieci sprzedaży
PRIMA MODA planuje również dynamiczny rozwój sieci salonów, który ma na celu ułatwienie kontaktu z produktami firmy dla jak największej liczby klientek w Polsce. Już w I kwartale 2008 roku zrealizowanych zostanie pięć nowych inwestycji. Dynamiczny rozwój sieci Salonów ma wpłynąć na wzrost sprzedaży marki.

Intensywna kampania marketingowa Prima ModyZintegrowany system ERP
PRIMA MODA odpowiadając na potrzeby rynku wprowadza zintegrowany system komputerowy ERP (Enterprise Resource Planning). Najwyższej klasy system pozwoli zintegrować działania firmy na wszystkich szczeblach oraz zapewnić optymalne wykorzystanie jej zasobów.

O FIRMIE PRIMA MODA S.A.
Prima Moda jest autorytetem na polskim rynku obuwniczym oferującym obuwie najwyższej jakości, pełne klasy i szyku. Firma powstała w latach 90. Obecnie posiada 17 salonów firmowych pod marką PRIMA MODA w prestiżowych lokalizacjach w centrach handlowych w największych miastach w Polsce (m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, czy Gdyni). W swojej ofercie posiada obuwie damskie, męskie, torebki, środki do konserwacji obuwia oraz galanterię skórzaną pozycjonowaną w grupie produktów medio-fine.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/23.03.2011 19:22
Jesli lubicie mode i w sumie czesto podgladacie jak sie ubiera i szuka ciuszków tych modnych Joanna Horodyńska mysle ze spokojnie mozna spróbowac pobawić sie w tym konkursie www.dreft.pl
/21.02.2011 22:33
Buty Prima Moda sa naprawdę świetnie wystylizowane. Często kupuję buty tej marki i zawsze jestem zadowolona
/08.04.2008 19:22
witam bardzo lubię stylizować swój wielki dom ... ale od niedawna zaczynam stylizować pewien sklep podstawy stylizacji znam ale chciałabym poznać nowe metody stylizji ... działu męskiego .. w większości są to rzeczy klasyczne .... i ciekawe - co prawda nie wszystkie