Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne. W ofercie GC znajdują się trzy linie/marki: Autograf, Barbara B. oraz Linea. Fryzury modelek: Robert Kupisz, makijaż: Gonia Wielocha, fot. Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. Uwaga! Teraz, w maju 2009, natkniesz się w salonach Galerii Centrum na przeceny do -30%!
Źródło: materiały prasowe Galerii Centrum
1
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
2
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
3
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
4
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
5
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
6
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
7
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
8
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
9
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
10
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
11
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
12
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
13
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
14
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
15
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
16
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
17
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
18
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
19
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
20
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
21
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
22
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
23
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
24
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
25
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
26
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
27
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
28
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
29
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
30
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
31
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
32
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
33
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
34
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
35
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
36
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
37
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
38
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
39
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
40
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
41
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
42
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
43
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
44
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
45
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Oferta dostępna na aniakruk.pl. Promocja obowiązuje na prawie całą ofertę, z wyjątkiem produktów przecenionych, kart podarunkowych i zestawów. Szczegóły na stronie.
30% rabatu na cały asortyment przy zakupach za min. 229zł. Rabat nakłada się w koszyku po wpisaniu kodu oferty i spełnieniu warunków oferty. Nie łączy się z innymi ofertami. Nie dotyczy produktów przecenionych, pomadek Almost Lipstick in Black Honey, miniproduktów, zestawów oraz nowości. Oferta dostępna w salonach firmowych i na clinique.com.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat 30% przy zakupie min. 2 sztuk (z wyłączeniem kolekcji Pure Vibrance). Oferta dostępna w salonach stacjonarnych i na eolsen.pl. Szczegóły u Partnera.
Rabat rosnący wraz z ilością produktów w Twoim koszyku! -20% za zakup min. 2 produktów. -25% za zakup min. 3 produktów. -30% za zakup min. 4 produktów. Rabat obowiązuje na wybrane produkty. Promocja dostępna w sklepie internetowym. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.