Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne. W ofercie GC znajdują się trzy linie/marki: Autograf, Barbara B. oraz Linea. Fryzury modelek: Robert Kupisz, makijaż: Gonia Wielocha, fot. Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. Uwaga! Teraz, w maju 2009, natkniesz się w salonach Galerii Centrum na przeceny do -30%!
Źródło: materiały prasowe Galerii Centrum
1
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
2
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
3
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
4
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
5
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
6
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
7
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
8
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
9
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
10
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
11
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
12
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
13
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
14
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
15
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
16
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
17
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
18
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
19
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
20
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
21
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
22
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
23
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
24
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
25
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
26
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
27
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
28
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
29
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
30
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
31
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
32
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
33
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
34
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
35
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
36
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
37
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
38
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
39
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
40
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
41
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
42
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
43
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
44
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
45
z
45
fot. materiały prasowe
Galeria Centrum na wiosnę i lato 2009 - zdjęcie
Galeria Centrum kieruje swoje kolekcje ubrań, akcesoria, biżuterię i kosmetyki do kobiet aktywnych zawodowo, nowoczesnych i otwartych na trendy, które niezależnie od wieku chcą się czuć zadbane i atrakcyjne.
Rabat -20% przy zakupach produktów za min. 99 zł. Rabat -25% przy zakupach za min. 299 zł. Rabat nalicza się po wpisaniu kodu promocyjnego: CLARINS2024. Rabat nie dotyczy produktów z linii Precious. Kod promocyjny działa do 25.04.2024 do godz. 7:00. Szczegóły na stronie www.
Skorzystaj z promocji -30% na nową kolekcję przy zakupie minimum 2 sztuk w salonach i na www.esotiq.com. Promocja nie dotyczy produktów bazowych i kosmetyków. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Tylko teraz: Roczna prenumerata Elle Decoration z kompletem świec Corina Candles z rabatem 14%. Otrzymujesz 6 numerów Elle Decoration + luksusowe wegańskie świece Corina Candles w specjalnej cenie. ELLE Decoration to najbardziej luksusowy magazyn o wnętrzach i designie.
Najniższa cena rocznej prenumeraty z kompletem świec z 30 dni przed obniżką - 175,00 zł.
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.