Fashion Business Conference (FBC) to przedsięwzięcie adresowane do szeroko pojętej branży fashion. Do współpracy przy jego tworzeniu zaproszono liderów rynku odzieżowego w Polsce, firmy współpracujące i wspierające rozwój branży, a także dziennikarzy najpopularniejszych magazynów mody i life-stylowych oraz młodych, zdolnych twórców.
Zobacz także: Trendy jesień-zima 2011/2012
Wśród tematów poruszanych podczas konferencji znajdą się m.in. zarządzanie wizerunkiem marki, retail w internecie, kreowanie potrzeb konsumenckich przez magazyny mody, odpowiedzialna moda przyszłości i e-mail marketing w branży odzieżowej, a także prognozy dotyczące przyszłości polskiego tygodnia mody.
Zobacz także: Trendy w modzie męskiej
Prelegenci i tematy:
- Małgorzata Kralkowska - "FashionPhilosophy Fashion Week Poland jak było i gdzie zmierzamy."
- Ewa Szulc - "Rynek dóbr luksusowych w Polsce."
- Agata Stafiej-Bartosik - "Wear next, czyli o odpowiedzialnej modzie przyszłości."
- Dominik Fórmanowicz - "Magazyny life-style i ich wpływ na kreowanie potrzeb konsumenckich. Charakterystyka prezentacji mody w magazynach life-style."
- Justyna Dziegieć - "Globalny komunikat vs lokalny odbiorca. Zarządzanie wizerunkiem marki na rynkach dystrybucyjnych."
- Michał Cortez - "Etail – retail w Internecie."
- Łukasz Rzewuski - "E-mail marketing w służbie rozwoju branży odzieżowej."
Spotkanie wzbogacą dodatkowe wydarzenia artystyczne:
- Pokaz kolekcji Oli Kawałko
- Wystawa Emila Bilinskiego
- Wernisaż Krzysztofa Cieślaka
- Koncert zespołu Stop Mi!
Żeby uczestniczyć w konferencji trzeba zarejestrować się na stronie www.fashion.nf.pl.