Debiutancka kolekcja męska Williamsona w H&M - lato 2009
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi. Przykładowe ceny: gnieciona marynarka 399 zł, koszula 119 zł, dżinsy 199 zł, sweter 149 zł, szorty 149 zł, kąpielówki 99 zł. Od 14 maja 2009 w sklepach H&M! Nam kalejdoskopowe wzory oraz rockowe i folklorystyczne odwołania bardzo się podobają.
Źródło: materiały prasowe H&M
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Po raz pierwszy Matthew Williamson zaprojektował kolekcję dla mężczyzn. Tworząc ją czerpał inspiracje z własnej garderoby, mieszając styl wytwornego, młodego dżentelmena z gorącymi kolorami i wpływami etnicznymi.
Rabat 20% na całą markę Dr Irena Eris. Oferta dostępna na www.sklep.drirenaeris.com. Nie łączy się z innymi promocjami, nie dotyczy Prosystem Home Care oraz voucherów prezentowych. Szczegóły na stronie www.
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.