POLECAMY

Back to blue marki GAP

Globalna kampania marketingowa GAP – Back to Blue – celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap. W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie.

Globalna kampania marketingowa GAP – Back to Blue – celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap. W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)