Z cyklu: bądź fit tego lata - Jędrne i gładkie pośladki

Moda na sportowa sylwetkę coraz śmielej wkracza na salony. Wiosenno-letnie kolekcje na ten sezon to pomieszanie subtelnego wysmakowania ze sportową swobodą. Stella McCartney dla Adidasa, sportowa linia Dsquared2 czy Michaela Korsa to przykłady mody na sportowy styl bycia.
/ 29.04.2008 11:34
Moda na sportowa sylwetkę coraz śmielej wkracza na salony. Wiosenno-letnie kolekcje na ten sezon to pomieszanie subtelnego wysmakowania ze sportową swobodą. Stella McCartney dla Adidasa, sportowa linia Dsquared2 czy Michaela Korsa to przykłady mody na sportowy styl bycia.

Aby nasze ciało przed latem wyglądało naprawdę olśniewająco skoncentrujemy się na wybranych partiach ciała i dokładnie przeanalizujemy wszystkie sposoby na to aby w tym sezonie nasza sportowa sylwetka ujrzała światło dzienne.

Przed nami jakże ważne pośladki, bez których świat byłby zdecydowanie mniej ciekawszy. Zgrabne, lekko uniesione zawsze przyciągają wzrok, niezależnie od swojego kształtu. Zdaniem specjalistów jest to część ciała, którą najłatwiej można wymodelować, choć w dużej mierze jest to zasługa naszych genów. Jednak kilka rad stosowanych systematycznie pozwoli nJędrne i gładkie pośladki - sposoby na bycie fit tego lataam odsłonięcie jej na plaży czy założenie mini spódniczki.

Spacery na świeżym powietrzu i w siłowni

Ruch sprzyja zachowaniu sprężystości i jędrności naszym pośladkom. Szczególnie ważne są częste i długie spacery, jogging i jazda na rowerze. Te formy aktywności fizycznej napinają mięśnie pupy, uelastyczniają i wzmacniają mięśnie. Dodatkowo ruch na świerzym powietrzu sprzyja dotlenieniu całego organizmu i ukrwieniu dolnych partii naszego ciała. Jeżeli wiosenna, deszczowa aura nie zachęca nas to tego typu sportów, alternatywą są zajęcia w siłowni. Ulubionymi ćwiczeniami naszych pośladków jest TBC, stretching, joga, czy pilates, które wpływają na ogólny rozwój całego ciała oraz modeluje dolne partie ciała.

Pływanie

Aquarobik, zajęcia w wodzie, czy zwykłe pływanie w basenie. W wodzie łatwiej niż na lądzie wyrzeźbisz uda i pośladki. Systematyczny trening pomoże złagodzić nawet zaawansowany cellulit, który często atakuje te kobiece partie ciała. Szczególnie zalecane jest pływanie żabką, które zmusza do napinania i zwierania mięśni pośladków. Ponadto podczas pływania poddajemy ciało masażowi wodnemu, przeciwdziałającemu gromadzeniu się tłuszczu na pośladkach.

Dieta pełna witamin

Bez odpowiedniej diety nawet najbardziej intensywny trening nie przeniesie upragnionych rezultatów. W okresie wiosenno – letnim postaw na warzywa, które zawierają mnóstwo bogatych składników, witamin, przyspieszają metabolizm. Wzbogać swoje codzienne menu niedocenianymi w naszym kraju rybami. Zawierają w sobie najzdrowsze kwasy tłuszczowe NNKT oraz duże ilości białka. Nie zapominajmy o produktach zawierających pektyny – płatkach owsianych, jabłkach, brokułach. Na śniadanie musli - sprawdzona metoda nie tylko gwiazd ale i sportowców, która daje zastrzyk energii.

Zabiegi pielęgnacyjne

Oprócz diety i ruchu nie zapomnijmy o zabiegach pielęgnacyjnych. Peelingi i kosmetyki nawilżające to dodatkowy suplement walki z opadniętymi pośladkami. Wybierajmy kosmetyki z wyciągiem roślinnym, kofeiną, karnityną i koenzymem Q10. Kosmetyki te wzmacniają włókna kolageny, który odpowiedzialny jest za jędrność i sprężystość skóry. Natomiast kosmetyki zawierające algi morskie skutecznie pomagają pozbyć się nadmiaru wody i toksyn w organizmie.

Zostały nam juz tylko dwa miesiące do lata. Czas zacząć pracować nad ujędrnioną, elastyczną pupą by wyglądały zgrabnie i apetycznie.

Agnieszka Pyrzanowska
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/26.02.2013 22:45
Ja moge polecić Wam dziewczyny coś co naprawdę jest bardzo skuteczne jesli chodzi o piekną skórę wolną od cellulitu- czyli cellucare. Naprawde po takim zabiegu zapomnimy co to jest cellulit