Obecnie trendy lasowane na światowych wybiegach są pewnym wyznacznikiem tendencji pojawiających się w danym sezonie. Jednak coraz częściej można odnieść wrażenie, że zaczynamy wchodzić w zupełnie nową erę, w której trendy kreują media społecznościowe, a dokładniej mówiąc ludzie z nich korzystający.
Obecnie ubrania, dodatki i kosmetyki, które zdobędą popularność na Instagramie lub Facebooku wyprzedają się w mgnieniu oka. Bardzo podobnie było z brązową spódnicą midi zdobioną jasnymi grochami.
fot: screen Instagram @marinadiezfdez i @modajustcoco
Blogerki noszą spódnicę z Mango!
Grochy pojawiły się już w trendach na sezon jesień-zima 2017/2018, ale nie zdobyły większej popularności. Więc sporym zaskoczeniem jest fakt, że ten retro wzór pojawił się w kolekcjach na wiosnę i lato 2018. Mamy przeczucie, że w tym razem będą hitem!
W ostatnich tygodniach ogromną popularność zdobyła brązowa spódnica z najnowszej kolekcji marki Mango. Jest zdobiona jasnymi grochami i ma podwyższony stan.
fot: screen Instagram @katawii i @mstreinta
W Polsce możecie ją kupić za 139 zł. Jednak mamy jedną smutną wiadomość, bo nie kupisz jej już w sklepie internetowym. Zostały jedynie sklepy stacjonarne, w których pewnie znajdziesz ostatnie sztuki tego modelu. To jest siła mediów społecznościowych!
Co myślicie o tej spódnicy? Podoba się wam?
fot: screen Instagram @lovelypepa i @shortstoriesandskirts
Polecamy!6 najważniejszych trendów na sezon wiosna-lato 20188 polskich marek, które kochają polskie gwiazdy. Ciebie też na nie stać! Hity na wiosnę 2018! 16 pastelowych ubrań i dodatków na nowy sezon