Ksubi - kampania 2011

Modna marka okularów co roku zaskakuje swoimi kampaniami. Tym razem propozycje na rok 2011 są w motywie szarości, wypadających oczu i... zamiany płci.

Modna marka okularów co roku zaskakuje swoimi kampaniami. Tym razem propozycje na rok 2011 są w motywie szarości, wypadających oczu i... zamiany płci.

Marka, znana głównie wśród gwiazd muzyki, projektująca ubrania i dodatki, postanowiła zmienić swój image pełna parą. Modele i modelki wyglądający jak po apokalipsie, niepokojące stylizacje oraz dominująca szarość, skutecznie przyciągnęły uwagę krytyków. Oto jak prezentują się niektóre propozycje.

Ksubi 2011

Ksubi kocha sztukę współczesną. W dużej mierze odpowiadają za to japońscy pomysłodawcy, którzy z lubością prezentują tzw. modę recyklingową. Na powyższym zdjęciu drewniany młotek w towarzystwie oczu dla manekinów.

Ksubi 2011

Okulary w wersji spawalniczej prezentują się bardzo ciekawie. Przybrudzeni modele mają wyglądać przygnębiająco oraz wywoływać niepokój. Symbolika sięga od zatłoczonych metropolii po oceany. O co w tym wszystkim chodzi? Podobno o ekologię.

Ksubi 2011

Kobiety stają się coraz bardziej męskie a mężczyzni bardeziej kobiecy? Ksubi chce zatrzeć granice między płciami promując modę "uniseks". Teraz atrybuty męskie i kobiece mają pasować każdemu, stąd muszka u modelki i kokarda u modela.

Ksubi 2011

Aby nie zapomnieć o samych okularach i ich mocy nadawania nowego stylu, zaprezentowano powyższą stylizację. Ironia i czarny humor widnieją na każdym modelu/modelce. Okulary same w sobie przyzwoite i dopracowane.

A Wy co sadzicie o sesji promocyjnej Ksubi?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (4)
/8 lat temu
Jak dla mnie kampania świetna a oprawki to cudo !
/8 lat temu
ale ktoś miał pomysł na kampanie, ja jestem w szoku
/8 lat temu
niby ma na celu zaciekawić, a mnie zniechęca. szczególnie zatarcie granicy między płciami- do mnie to nie przemawia.
POKAŻ KOMENTARZE (1)